2013年7月1日 星期一

婚攝行台北 - 揀相日



2013年6月30日

其實3日佢地真係好趕架, 要傾野一日,
果日影完相, 已經9點幾10點喇
但佢地仲要揀相執相到唔知幾點比我地揀相~ 真係好辛苦架~
好彩佢地只係港客係咁者, 本地客點都唔會咁趕既~

果日12點CHECK OUT~ 我地2點先開始揀相~
所以去曼哈頓放底左D行李之後, 就又去逛下喇~

行唻行去都唔知食咩好,
最後去左食牛肉麵

呢間三商應該係連鎖快餐店, 見佢都好有system~
個牛肉麵我就覺得普通左d喇~ 都係噚日食果間好食好多~


食完再去行下商圈, 其實真係冇咩特別野行
我不嬲係台灣都唔會買到野架, 所以一d 都唔擔心~~~


差唔多時間, 我地就返去睇相喇
先睇左一次先~ 之後再慢慢揀邊d要, 邊d唔要
佢影左幾百張, 但佢揀左200幾300張比我地
睇左一次我地已經有心水邊d唔要~

先del 第一輪, del淨180幾張~
你要知道台灣個system係, 你唔要既, 底片都唔會比你
要就要比錢買~ 我地個package係包36張相,
依家先覺得"只有"36張係十分唔夠架~
起初去之前, 俊仲同我講, 我地唔好加相喇
因為反正都會去北海道再影~
最後..................唔捨得del果個係佢

又睇, 再睇, 再再睇之後, 我地del淨62張~
嘩~ 我覺得好叻架喇, 好多都係好唔捨得del架~

之後就走左個sales過唻, 同我地講下有咩優惠咁樣
佢話依家做緊promotion, 多買30張有20張電子檔送~
我地依家已經有62張, 者係要買多4張就有多20張~  好似幾抵wor~~~~~~~~~

咁我地就可以再係唔捨得del果到再揀返24張出唻喇~ 我覺得好夠喇~~~~
起碼每個場景都有幾張~~~


佢地好好呀~ 每日都買珍奶比我地飲,
今日仲買野比我地食tim~~~~~ 我好感動的說~


揀相揀相, 揀完仲有一大堆野要揀.........
佢放好多野架, 又簽名簿, 又相架, 又呢又路~
除左揀相之外, 揀呢d我真係冇咩心機揀
因為對我唻講全部都係無聊野~~~~~~~~
所以之後我都呆呆地, 咩都比哂俊仔決定~~~~~~~



搞下搞下搞到7點幾~
嘩~ 揀相幾個鐘 都累過噚日影左12個鐘呀~~~~~~

好喇, 我地要走喇, 講真, 真係有d唔捨得佢地,
因為佢地好似朋友咁對我地~ 感覺真係feel so warm呀~
可能係一種手法都唔定, 不過最緊要比得開心lor~~~~~

我地去左火車站, 要去台北喇~~~~~
再見喇中壢,  雖然我應該唔會再唻, 但我一定會記住呢幾日既happy moment既~~~~~



----------------------------------------------------------------------

我真係超期待睇果D相呀,
而且我真係覺得我地去影多係一個非常正確既決定
因為去北海道得一套婚紗再加一套Casual wear
我冇咁多個造型睇之外, 原來feel and 景都好緊要~
而且我睇相果時已經好鐘意d相, 同個feel~
我真係好開心呀~~~~~~~~~~~~~~~~~
雖然要等2個星期先有個draft睇~ 我真係等唔切呢........

沒有留言:

張貼留言