2013年7月1日 星期一

婚攝行台北 - 拍攝日 愛神



我終於都打呢篇BLOG喇
我係懷住一個好興奮既心情唻打呢篇野架
因為我覺得自己真係冇揀錯婚拍公司
雖然佢都係D好公式既野
但我地遇到個好好既攝影師.......福哥!!佢應該係做左好耐果D
我估40歲左右喇, 但好難得既係, 佢仲係好有PASSION
同佢去影相, 真係feel 到佢pro而且又搞笑~ 個氣氛會輕鬆一d~~
真係好多謝佢, 教我地擺pose, 點笑係最靚....

2013年6月29日

果日一早就有意外出現, 本身我地好早就起身
但點知想出門口食早餐既時候就...............
發現大門唔知點解反lock左....搞到我地出唔到去
之後我打返去婚紗公司求救, 等左半個鐘先出到唻~
就係咁, 都係遲左少少..........

先set頭化妝~ 第一次見自己咁鬼濃妝, 不過的確一上鏡就咩都flat哂~
俊仔都係化............有人同佢set頭......幾好


終於都化好左第一個造型喇
我send比佢地睇, 多數都話我好似成熟左d
不過影d相出唻又唔會, 都ok既~~
我覺得有唔同既造型試多d野先得架ma~
個個style都一樣咪唔好睇lor~....
我真係全部比哂造型師 - VIVI 話事架~ 佢話咩就咩.....我都ok~ 我幾好?! haha

我地先影studio入面, 佢好大架, 有2層係studio~
起初都唔係太慣, 有d生硬, 不過我天生就唔驚鏡頭既
所以好快就冇事喇, 笑得好自然架~
不過俊仔就笑容有d問題, 佢不嬲都唔係幾識得笑~
我意思係對鏡頭笑, 露齒笑正正就係佢既weakness喇~
希望佢慢慢習慣下喇~~~~~~~~~

我都唔知影左幾耐影到幾點喇
佢地就捉左我去換衫換妝
(我完全地100% 信任佢地就可以架喇, 都唔洗知要做咩架~ haha)


本日最鐘意既一個造型,
由個頭到件婚紗我都超鐘意~ 一流呀~~ 好young 好靚呀~
果然帶color con呢個選擇係正確架, 對眼真係bling好多架~


我地要比租車錢, 其實都幾多其他洗費
租車喇, 入地費喇, 呢樣果樣, 如果你忍到手咪得lor,
如果唔係好多時都會覺得, 唉~ 唔緊要喇~都預左~ 洗下洗下就洗大左~

我地去左一個叫做 --- 愛神既地方~~~
呢到係台北至台中一個叫大石既地方
由中壢去大約要50分鐘~ 都幾遠架~
我唻呢到係為左佢個似沖繩果個教堂~~~~~~~

入場費都幾貴, nt2000 5個人.........都係果句, 出得唻行預左要還



佢唻到2012 年4月先開始服務, 係專起唻咁用既! 婚攝用
如果香港有地, 其實都可以考慮下起
因為講真幾好搵架, 佢起完之後就完全唔洗repair咁

我眼見佢d野已經開始好殘, 但冇所謂架
因為佢地會ps架ma~~~~

入面真係有好多情景架~
我估攝影師會就返你個style 再搵下景.........
我個福哥就影左下面幾個


呢個係最唔鐘意既, 因為好多人影.......而且唔知呀!!!!!!
但我地都揀左一張..........


呢架車, 福哥同我地影左一張我超鐘意既~
都係佢教我地擺pose~ (雖然都係果d 行野)不過真係勁鐘意lor~~~~~~


呢個希臘風反而冇咩特別.........我地好似都係揀左一至兩張






終於都到左我的最愛 -- 教堂喇
我地揀左好多張相呀呢到, 張大相都係揀左呢到呀~
因為好多張相都真係好靚~ 我冇後悔唻左呢到呀~



雖然眼睇好似幾舒服, 冇咩野,
但當日真係勁曬lor~, 我地2個真係曬到勁噴汗
裙入面已經係濕哂喇...........

個太陽真係對我地太好喇~




影完出面, 再開門入入面...........一開門.........
嘩~ 熱到呀~~~~~~~~~~~ 係個焗爐入面咁呀~~~~
因為佢果d 玻璃吸哂d太陽........再有溫室既效果
但為左d相, 我地唔可以怨一句,
而且為左已經見到汗如雨下既福哥又訓地又躊, 我地要做好d....快d影完~ 大家happy~~
估唔到出唻既效果係非常非常咁好~~~~~~~~~ 一百分滿意!!!!!!!!!!

去花田影左幾張, 得意相~~~


呢到呢個湖, 福哥問我"敢不敢?"
我二話不說就走上船~~~ 當然有人睇住我喇
呢條船其實好輕.........感覺唔多穩定架,
我自己一個都仲好d呀~~~~~~~
俊仔上船果時, 我地2個都勁驚lor~~~~~~~~~ hahahaha
好彩最後出唻個效果都係勁好lor~ 好彩有上船者~~~~

 
 
之後就去左換衫~ 佢入面有一個換衫既地方~~
可能我果日已經晏左, 冇咁多人架(以下係官網相)
都幾方便~~~



又搵地方影下相!!!!!!!! 呢到好似叫韓風~~~

之後影左幾個境我都覺得麻麻地既, 不過就因為個構圖都幾靚~所以買左幾張
最主要係因為條裙而買的~~~~~~~~~

影完就再換衫出發去海邊喇~~~~~~~~~
由於福哥話想影日落, 真係安排到d時間岩岩好, 唔遲又唔早,
去到咁岩好日落, 可以岩岩影到個好靚既咸蛋黃呀~~~~

福哥有Passion在於, 佢係第一個衝去set好哂d 鏡頭既人
仲不停叫我地快d........因為我地去到已經見到個日落
真係電光火石之間, 日落只有10-15分鐘
就係呢10分鐘, 我地好快就影左好多相
而有好多張都係好靚架~~~~~~~ 太愛福哥喇~~~~~

影完之後我地就返返去公司lu~~~~~~~~ 影最後一個造型
佢地不停同我地打氣, 話我地辛苦喇
其實我真係唔覺得辛苦, 反而覺得好好玩tim呀~~~~~~ haha
最辛苦既係佢地呀~~~~~~~~~


黑色呢條係我揀既~ 而且俊仔超鐘意lor
佢地真係揀到f時間好岩, 我地影到最累就完既時候
就影d 要冇表情既相, 岩哂喇~ 想笑都唔識笑喇~~~~~~~~ hahahaha

俊唔到我地都係有影cool cool既相, 不過就叫左佢唔可以tune到d相暗暗的~~~
我地想colourful d~~~~~~~~

搞掂哂所有野已經9點喇~~~~ 咁就12個鐘喇~~~ 開心既時光真係過得特別快~~~~

其實真係唔太累, 但因為噚日已經去左夜市喇又冇咩特別,
所以今日就係附近食好喇~~~~~~~~~


食物就一般般喇,
返到去洗左2次頭先洗到d gel~ 搞呢搞路, 1點幾先訓lor


沒有留言:

張貼留言