2013年7月30日 星期二

北海道花田遊 - 東京上野

9日既旅程話咁快就完喇, 果然開心既時間真係過得快好多架
不過今個TRIP係我今年咁多個trip入面我最enjoy既~ 而且最relax~
唔知呢? 可能真係去一d 比較country side既地方~ 
又去睇花, 見多d綠色....個人開心d, 而且日本又係一個我可以狂shopping既地方
真係開心到不得了呀~~~~~~~~~~
而且我為左自己完成左呢個壯舉而好開心~ 因為去北海道真係好複雜
最重要一樣野係, 原來北海道並唔係我想像中咁靚~ 同咁樣.....
有少少失望tim.............我估如果布咩人特別要求, 我都唔會再去北海道
不過d野真係好好食, 呢樣野就真係冇咁比喇~~~

2013年7月20日

星期6一早就去機場, 搭飛機去東京喇,
會係東京stay一晚先再轉機落北海道, 咁樣冇咁辛苦呀ma~


4個小時就到日本, 因為只係住一晚既關係,
唔去新宿住, 因為一來一回就5個鐘, 冇哂時間喇
決定去上野住返晚喇~ 上野去成田1個鐘都唔洗架~

臨時book既上野某酒店~ 是旦住一晚
總之乾淨, 唔好太遠就ok~ 要求好低架ja

放低d野就出發去上野行下ame 橫喇~

先想去食個飯, 又咁岩比俊仔見到天don~
佢真係太鐘意天don喇~ 好彩日本係連鎖架者~


天don既soba真係好正架, 再加上翜個tempura 蓋飯真係好味
最好味係佢個tempura係好入味, 而且佢重要係佢個汁,
係出面係食唔到架, 我大大碗飯都可以食完架因為呢個汁~~ 

ame 橫既唯一目標, 二木之果子~
但由於係第一日, 唔可以買太多野呀>_<
而且又要留返d位去北海道買, 所以只係買左少少野
真係歷史第一次咁少架, 得2包~
次次都2袋架ma~~~ hahahahaha


經過竟然見到佢, 真係好大隻, 雖然我唔係好鐘意relax bear
不過咁大隻就好得意, 仲識move架~~ haha


上野有一間yamashiroya既精品店,
你行完都唔洗去秋葉原咁濟~ 超多野買
d野超得意~ 佢仲有好大個panda corner 真係愛死~


line corner 又一個, 日本都好鐘意line~~

行完上野, 仲有時間, 出發去台場~ shopping喇~~~

沒有留言:

張貼留言