2013年7月1日 星期一

婚攝行台北 - 中壢曼哈頓 揀禮服 中壢夜市

我噚日先落機, 今日個心情都仲係亢奮得很
呢個台灣婚拍之旅真係有120分咁開心~

因為我地遇著間好既婚攝公司,
入面個個人都好好架~ 我真係有D唔捨得佢地架
雖然你話你比左錢, 但當然對你好喇
但佢地係好似朋友咁對你~ 而且佢地員工本身係好開心架lor~
d相又影得靚wor.............hehehe~ 真係實在太開心
搞到我唔理37廿一都好想打左個blog先~

2013年6月28日

當天好早機, 6點半就到機場
不過食下野, 入下境, 其實時間好快就過


今次搭中華, 揀佢主要係因為佢平d而且時間勁好~
不過個飛機餐真係幾難食~ 都係食左野先上機喇~

去台灣真係快到咩咁, 一個鐘多d就到~
者係上機食下野就到喇~ 幾快~

到達桃園機場~ 有人接機, 感覺真係好被重視呀~
唔係我地request架, 係佢地主動話接架~~


上左車, 30分鐘到就到左中壢喇


呢到係一條好似金巴倫道既一條婚紗街~

入去放底d行李先~
我地係香港婚展join既台北曼哈頓,
佢係台灣都好似幾出名, 我時時都見到勁多人~
我地去左佢地既中壢分店, 好大間呀~

呢到係地下, 係用唻presesnt同睇相既~
仲有就係化妝喇~~~



因為多數果d都未返工, 所以我地下午先去試衫
依家11點幾, 出去食個飯先~

中壢唔係咩旅遊區, 所以冇咩行架
佢有個商圈可以行下, 不過都係好細架ja~


去到竟然見到tasty lor~ 者係大陸果間西堤......原來佢係台灣起家架lor~
俊仔話要食wor~~~~ haha 飽到咩都食唔落喇

食完飯我地返返去試衫喇
佢比左好幾件我試架, 仲有deep v tim~
佢比左佢個nube bra我試,
輕輕一下就有效果喇........hahaha
俊仔話都未見過我deep v 係有野睇lor~
所以就好想我揀, 但我死都唔揀........hahaha

最後我就揀左以下5條~
佢個package係包女仔5個造型, 男仔就2件~
俊係到話唔公平wor~ haha

我自己最鐘意粉紅色呢條, 如果可以拎返香港就好喇
因為佢個款真係幾特別~


俊仔就最鐘意黑色呢條
我自己要求既黑色, 因為我知道係婚禮果日係唔可以著
所以我好想試下~ 估唔到出唻個效果又幾好wor~
最緊要係俊仔超鐘意lor~

婚紗揀左2條, 呢條又係佢一拎比我
我試完又係超鐘意既~
比我上次係kami到試果d感覺唔同d.........
唔知點解呢?
佢呢到d女仔真係好helpful架
佢真係係入面幫你換架~ 幫你著咪, 再幫你著nude bra~ 感覺好好呀~ haha


呢條又係一試上身就bling 一聲既~
真係幾靚呀~ 而且仲係我鐘意既A_line~ 好elegent呀~~~~ 好襯我呀~
最重要係, 呢條真係著得我好瘦lor~ haha

我試完, 就到俊仔喇,

佢係街既對面,
佢free既得黑白各一套.......好似dry左d lor.........


我地最後都係加錢租多左一套銀色既~ 個感覺真係唔同d既~

我係淘寶淘返唻既字母同公仔!!! 我就比左攝影師叔叔諗點用喇~~
估唔到出唻個效果真係出奇咁好lor~~~~~~ 對熊貓真係好得意呀~ hehe




我地就住係婚拍公司後面, 真係方便都暈呀~ 有咩唔記得拎都可以返去拎
雖然都唔算係好平, 兩晚nt3700........不過真係幾乾淨同舒服~~
而且都幾大wor.......... 



返左飯店休息左一陣之後
就返返去公司, 因為要傾下要去邊到影呀~ 鐘意咩造型呀咁~
會見一見造型師同攝影師, 大約有咩方向咁lor
鐘意咩杷同唔要咩風格既相.............
傾完都成8點幾lu~

經攝影師福哥既指示, 我地去左夜市行~
去台灣當然要行夜市架喇~~~~

不過對比其他佢係細少少既, 話哂都唔係咩大區.....
咁當然就冇咁大架喇




呢個好食wor~ 真正雞肉腸~~

佢話係土耳奇蛋糕, 但佢咁放....
我唔會買lor

係咪真係有人養架?????


行完就早d返去訓喇,
聽日要9點半報到..........!!!! 影相喇~

沒有留言:

張貼留言