2013年7月7日 星期日

台北2013 - 士林夜市

2013年6月30日

ok~ 終於正式我地既台北旅行?!喇~~~~~~ hahha
係中壢搭左9個字火車, 終於唻到台北火車站
但由於我地係去士林, 所以再要轉車....
搞到成9點半先到酒店

我地住果間係士林夜市附近, 我專登揀住呢到係因為我知道會搞到夜
如果再住台北車站或西門既話, 咁就冇時間
住士林既話, 行幾夜都唔驚喇~~~ hehe

呢間叫星美飯店, 都唔平架.......都要hk1000一晚架~
不過overall 都ok既~ 雖然佢個樣就殘d~~


放低d野就立即出發市林夜士~~~
佢中間果d檔仔未出唻呀~ 唔怪得咁好行喇~ haha
原來未夠夜~~~~~~~~


因為我地未食晚飯 , 決定掃街~ 最開心就係咁~~~

俊俊日日夜夜都想念既藥排骨, 竟然食唔返果個味道
俊仔一食就話.........唔係! 唔係咁既~~~


士林好似裝修過, 但反而我覺得裝修完仲衰
佢d野分到好散, 搞到我都唔記得自己去過邊到

好多香港人lor真係, 因為有短假期,
香港人最鐘意唻台灣!!!!


之前係捷運對面果個熟食檔搬左去地下B1
感覺上唔知點解少左好多野咁呀~
好多檔都唔見左, 到底係我錯覺定係真係少左?


坐底食一個O 仔作結~~~~~~~


俊仔有買到野, 我就咩都買唔到~  HAHA

返去訓覺覺, 都好累喇今日~

沒有留言:

張貼留言