2013年7月7日 星期日

台北2013 - 西門町 台北車站


2013年7月1日

最後一天, 決定係西門町同台北車行下就算喇
雖然我地好夜先搭飛機~ 係酒店BOOK左車, 7點返到酒店就得喇~

我地11點先起身, 真係好眼訓呀...........
因為唔知點解噚日唔知搞咩都成2點幾先訓.....
12點先出得門口!!!!!!!

放好D行李之後就出發去西門喇~
好快者, 幾個站就到~
其實我唻呢到都冇咩目的架, 主要真係行下
搵下者係, 因為台灣SHOPPING 真係唔係幾岩我
就好似返大陸shopping 咁, 點會買到野?

去台灣, 我最鐘意就係食~ 燒+ 邊爐, lunch nt 490 一個人任食
算係咁架喇~ 仲要好多野食架,
仲有beer, 又有hagen - daz .....幾好~~抵食喇~ 所以都好多香港人唻


慢慢食都2點lu~
噚日係士林已經見到呢個豆豆機, 想要, nt10一次咪玩下
咪知佢好易夾, 不過個夾就勁奸,
未到個口就已經放口............次次都唔得~ 俊仔都試左幾次架喇~ 都係唔得~ haha~ 算喇~


經過戲院, 睇睇個時間, 咁岩有場wor
我地又冇野做, 睇場戲喇去~ haha
我估都冇咩香港人去旅行會去睇戲架喇~



睇完都4點幾5點喇~
仲有少少時間就去台北車站買咪個蛋糕先喇

因為我地之前係住台北車站
我問俊仔仲記唔記得點係西門行過去
點知佢真係記得wor.........幾年前既路都仲記得!!! 好勁呀!!!!!!

我專登想去台北車站入少少果邊個間食胡椒餅呀~
勁掛住呀~~~~~~~~~~俊俊又記得點去wor~ 真係勁愛你~ haha
次次都新鮮出爐, 真係勁好食~ hehe


再係台北車站附近搵食~ 有人話未食o仔麵wor,
是旦入左一間, 原來真係唔係是旦入一間都好食架~
呢間就麻麻地喇


要快去完成咪最後一個task就返酒店搭車喇~
查理布朗,
自從上次有人唻左佢d 蜂蜜蛋糕比我食完之後
我就鐘意左喇~ 今次一定要買返去~~~~~

佢真係唔易搵呀~
佢地址係台北車站微風~
我地去到台北車站, 係地圖係見到有微風, 係台北火車站入面
但認真的睇指示牌又唔見有wor.........

最後係台北車站行唻行去都係要問人
佢唔講我都唔知原來係果到~ 有條手信街~
幾經辛苦, 終於搵到喇~


就係呢個位入, 台北車站大堂~~~~~~


仲買左個好食toast~


係時候返酒店去機場喇~
酒店d人話去機場要1個半小時,
上車問司機, 佢話要50分鐘~
點知...................半個鐘就到喇~ 我地早左勁多就到左機場


2個29" 好勁呢? haha


早一日已經收到佢地話香港打風,
都有d擔心會唔會返唔到唻
我見到好多機都delay呀~ 我都好擔心~
好彩可能我地本身都係夜既, 所以都可以正常飛~



好準時就返到香港喇~~~~~~~~~~~~~
又要返工喇~~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

張貼留言