2010年5月3日 星期一

流浮山海鮮

我都唔知應唔應該放佢係呢個分類
因為我覺得唔係美食!

未試過就要試下架喇!
係天水圍西鐡站等, 之後轉綠的入流浮山,
好近,都唔洗跳標!


之後一直行入去...因為有人識人..
so 跟住佢...入到一間叫"許照記"魚檔揀海鮮
佢地話要揀左先, 之後先去搵酒樓再計加工費
咩咁煩架



我地一路行入去已經覺得路又窄, 地又濕, 人又多
周邊仲要有好多手信的檔口. d人就企哂係到
我地係到等緊佢地揀海鮮時候, 係燈光的照射下
見到我地頭頂對上, 有一個又一個既蜘蛛網
真係好多, 佢d 網仲要已經個個都編織到好靚...
者係已經係到好耐!! >_<

之後我地入到去一個地方都ok既(叫做)
食左

湯都係要訂既..........魚頭湯!!!


班南


如果大家都係想去既, 去之前book 台 + 訂雞翼,
佢地話好好食, 不過我地冇訂, so食唔到!

我覺得呢餐除左d鮑魚係幾好食之外.....
都係麻麻地..................................
仲要成$300一個人! 唔抵呀~


沒有留言:

張貼留言