2010年5月26日 星期三

小車有感

我發現自己好多日記,
有XANGA, 有HKFLASH, 有之前的HKDAIRY(CLOSED), 有HOMEPY (CLOSED)
仲有手寫日記, 更新開了YAHOO BLOG~ (只打旅遊篇)
太多日記唔係好事, 只因會令記憶分散在不同的地方!
記憶更因為它的消失而失去, 可悲!
要找回失去的記憶? 難!!!!!!!!!!!!
只怪雙子座性格, 太愛新鮮感!有新野就想試!
所以到處留下足跡, 那不好!
好彩, 我也有專一的時候
開新的也不會忘記舊的, 因此XANGA一直由我開始打BLOG用到現在
只係疏懶了.................hahahaha


我的生活也離不開我的俊俊,
依家大家都要返工喇, 雖然我的工都比較冇咁忙
但俊俊的就忙死, 每日放工都叫好累
我都唔忍心叫佢出街, 所以多數都係返屋企休息下睇下電視
日子都平平淡淡的過.........勝在多朋友, 要去玩的時候都有人陪
世界唔至俊俊一個..........


沒有留言:

張貼留言