2012年7月18日 星期三

大阪2012 Day 1 - 天神商店街蕎麥麵

2012 年 6月22日

上回講到我地一個誤會勁重既天滿宮之唔知為咩之行之後
仲要唔開心( 呢一刻諗返真係好爆笑, 為一個唔存在既地方唔開心)

行完天滿宮已經係中午喇, 好餓呀...............
天滿宮旁就係天神橋商店街, 其實都唔係好長
我地一直行一直行搵食,
呢間又好似好食, 果間又好似幾好食, haha
最後行下行下去到街尾tim~
見到呢街感覺好古色古香好日本呀~ 一於入去試下喇!

入到去見到好多人, 今次都一定冇死喇~
店入面都好傳統既日本建築, 裝修
感覺有少少回到過去架~


menu 係冇中文/英文架~ 店員都唔識講者
不過佢地都好樂意而且十分友善咁同你"指手畫腳"架, haha
由於佢出面有幾個display, 我地就出去指指比佢睇喇


又或者指指人地食緊既野lor, haha
我就用我有限好有限既日文同佢溝通! haha
好彩我都仲識睇soba 同烏冬係熱定冷者!


一人叫左一個set, 呢個係壽司定食 y980
壽司就普普通通, 不過個soba 真係要讚到佢上天花板
未食已經聞到好香既小麥味, 食落就爽口彈牙
一食就知道一定係手打既~ 再加上佢個清清地既昆布湯底
真係食完好想食多碗呀!!!!!!!!!!!!!!!!!


烏冬一樣咁出色, 唔會食到成口都係粉又彈牙
不過都係比下去lor


我就叫左個中華冷麵, 佢係我食過最最最最高既冷拉麵
細心既店舖麵同材料分開上, 方便唔係樣樣都食既食客
拉麵爽口彈牙, 而且經冰水處理過先見真章
唔知何解拉麵係未沾source 之前已經有味道
佢既配料真係變左配料, 因為個麵好味係在於個麵本身同個source
所以有冇配料基本上都冇咩所謂咁.........hahahaha


呢一餐令我地係呢到不枉此行呀~~~~~~~~~~~~~
好想食多次呀!!!!!!!!! 鳴鳴..............(依家好肚餓架ma)

如果去開天滿宮, 我真係十萬個提議大家一定要去呀! 唔去後悔~

沒有留言:

張貼留言