2012年7月30日 星期一

大阪2012 Day 1 - 天保山海洋館

2012年6月23日

上回講到去完天滿宮, 食完個好好味既Lunch~ 又要動身喇~

我地既目的地係天保山海洋館~
未去之前都已經聽人講過好多野睇, 已經十針十針期待架喇~
(了解我既都知我係海洋愛好者~)

由天滿宮去天保山一條線直到既~ 大板港1 番出口~
不過出左之後就要行一段路先會到....
其實跟住人潮行, 行左一陣就會見到個好大既魔天倫! 好易認架~

yeah~ 到左喇~


入場費我覺得唔算貴喇, 因為真係好多野睇架~


一入去就有一條大鯨shark~ 不過呢個館其實係冇鯨shark 架~ hahahahaha


影狙好多相同vedio 呀~ 冇一一放哂上唻~
我仲見到好多千奇百趣有介紹過既動物明星tim ar~


你咁可愛既, 係到做咩呀? 打座呀? hahaha 


成班企鵝係到做咩呢? 佢地排排企係到等運到......
其實係到enjoy 緊係上面吹落唻既雪....幾sofu~ haha


企鵝bb? 好細隻架ja~


oh~ 海豚............雖然我唔係第一次睇, 不過呢一種係第一次
佢地好靚呀~ 而且身體既顏色好分明. 一睇就睇到眼睛!!!


佢地keep 住不停咁飲水, 之後就游落去, 之後又上唻飲水....有咁口渴咩?


好細隻架ja




呢粒係變種大水母..........期間限定


行完就過左隔離個商場休息喇,
我地都已經行到已經唔可以再行落去喇~ 真係好累呀~ 行左6個鐘喇.........

比俊仔發現呢間one piece 專賣店, 佢真係開心都傻左呀~~~
因為好多日本限定....開心死佢!!! 跟得夫人係後面幫手拎野喇.......


仲入左一條食街, 因為有d 餓但又唔想食咁full
去日本, 見到咩有人排隊, 有咩門口有雜誌推介都實無死
食左呢個咸pancake 真係勁好食, 果然係人氣no 1 呀~


行返出去已經天光lu~
日本比較少light pollution, 所以有少少光既情況就十分的浪漫喇..........




沒有留言:

張貼留言