2012年8月6日 星期一

東京2012 - DAY 4 自由之丘


每次去東京如果時間允許既話都想去一D 未去過既地方
其實東京係好大架~ 者係東京都唔係只係得shopping既地方~
我個人就比較鐘意繁榮中既小寧靜喇~

今次我地就向甜品之都出發~ 自由丘!
其實好多人對呢個地方都應該唔陌生架~
不過每一次唻東京都係得4日, 真係冇時間
而且每次都係shopping 為主, 好多地方都冇去~

我真係好鐘意自由丘呢個地方呀~

去自由丘最好就係搭代官山, 因為同一條線去到, 又近
而且2個都係好舒服既地方, 可以為你既行程放慢一天既腳步

自由丘其實係一個好細既站, 只有南口同北口~
北口就係去LA
VITA, 南口就係sweet forest
所以要為你自己既喜好定下行程



因為我地食完個好full 同好hea既代官山lunch 之後
唔係好肚餓, 所以我地去左LA VITA先~ (下篇詳講)
出左北口一直行.........


走進小街小巷, 但一D 都唔會覺得好迫, 係行得好舒服..........
個人真係會不自覺放慢左腳步,


沿路有好多小店舖都好有個人風格, 令人忍唔住每一間都停落唻睇一睇


仲比我地發現係香港花市好HIT既抱抱tim~ 呢到勁多款呀!!!!!! 好想大叫呀~
不過真係唔知點拎返hk.........只可以放棄喇


行緊去LA VITA 既時候, 開始進入住宅區
呢到可能係高級住宅區..........


D 屋全部都好靚架, 仲好多都係單獨屋


進入LA VITA 區域喇, 見到好靚既歐陸氣式喇~~~~~~


沒有留言:

張貼留言