2012年8月27日 星期一

考試前最後的一個休閒週末

剛過左個好休閒好開心既週末,
呢個係考試前最後一個開心既週末喇~
之後要努力溫書喇!!!!!!!!!!! 加油!


我既快樂週末由happy friday night 開始!!!!!! yo
一早約左老婆仔去做馬莎池,
平時我都係返大陸多, 係香港真係第一次
放工飛車出九龍城, 因為book 左位未夠鐘
去清真牛肉館食牛肉餅喇!!!!!!! 好正~~
上去做馬莎池喇, hk$250 2個鐘做足真係平架!
同返大陸差唔多ja, +咪車費! 咁當然冇大陸咁grand 喇
如果你只係想鬆一鬆都不失為一個好地方!!
全部既技師都係正宗泰國人唻架, 所以按摩都好正宗架~~ haha


揼完就繼續我地既泰國之旅,
去小曼谷夜宵喇喂!!! (愈來愈期待我地既曼谷之旅呀)


星期6全日都在打牌同睇波淘寶中過左

星期日起身出左銅鑼灣baby cafe 食lunch!
果時1點, 竟然台多到可以任揀!!!!!! amazing~
果然100+ 一個Lunch都係幾貴架~~

出發去睇艾粒日場! <TENMEME>
話咁快艾粒就十年喇! 我雖然就唔係鐘意左佢地十年
不過冇5年都有7年架喇



係我有返少少經濟能力既時候都有KEEP 住睇佢地既show 架!
之前果d 多數都係扮野為多, 我好鐘意佢地扮野
真係好低能, 不過可能佢地大個喇
又你呢個show 話比我地知佢地要成長喇
tenmeme 冇好多扮野環節~ 主要係talk show
我覺得佢地做talk show 真係麻麻地~
可能有比較喇!!!!!!!!!!!! 你地都係扮返野好d 喇~


anyway , 我都會繼續支持你地
就好似你地話第時係街見到你地
我會同個女講媽咪細細個就鐘意你地


睇完show, 出左老銅行街街~
去hysan place 行下, 食左個dinner


hysan place好似係好多野食, 不過一係就無位,
一係就貴! 一係就冇咩選擇揀........


食完飯去左SOGO 買CHEESECAKE返屋企食!
真係好好食呀!!!!!!!!!! 其實90 一個都唔係貴呀~~ 好好食咪得lor~~~~~~~ 



沒有留言:

張貼留言