2012年8月28日 星期二

東京2012 - DAY 4 自由之丘 LA VITA


2012年5月XX日

終於都唻到呢到喇, 其實呢到好細
有少少遠, 唔算係好難唻,
不過我都係好想唻................

因為我真係好鐘意D歐陸色彩既野架~
(注, 佢係冇網頁架, 因為佢只係一個好少好少既一個影相area
   地圖我睇旅遊書架)

一入到唻已經好似去左歐洲果D小市鎮咁樣


入口


好鐘意呢個影相位, 真係好歐陸, 好靚呀!


如果果D 影相發燒友唻到會勁開心架~
而且應該影D相會靚我好多


其實果日係星期6/日唻架, 不過都係一個人都冇
果到又冇鋪頭, 又冇Coffee shop. 總之就係一個無人地帶咁喇
仲好, 冇人阻住我地影相~~~~~~~


話說呢到一個人都冇,
但忽然比我地見到一個食煙的男人
其實個樣都惡惡地, 如果比我都唔會搵佢
不過冇法喇, 果到真係冇人架~
搵佢幫我地大合照!!!!! 全程黑面! 對唔住囉! 阻住你食煙~

影完一輪行返出去, 竟然見到係日本好少見既...................


名車!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 豪宅 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
仲要落哂反光玻璃, 唔知係邊個大明星住係呢到架呢?


一路行返出去, 又影下d 茶居!


好休閒既鋪頭
(真係好質疑佢地係點維持生計? 我相信一人十個客人都冇)
(謎之音: 日本租平 lor)



之前講過sweet forest 同la vita 係一個左一個右
所以我地要先向返地鐡既方向行返去
再到sweet forest....................gogogogog

沒有留言:

張貼留言