2012年8月29日 星期三

大阪2012 Day 2 - 神戶三宮


2012年6月24日

終於唻到第2日, 經過噚日行左十幾個鐘既訓練之後
大家噚日都訓得好好!

心齊橋villa fontaine 好既地方就係有早餐食
而且仲要係好豊富


有麵包, 有蛋, 有湯..............etc, 一個mini buffet 架喇


有炸雞, 炸魚...........etc


最好食係果個薯餅,
不過都係勸你唔好咁遲落去,
因為佢d 早餐係唔會加野架~ 冇哂就冇架喇~


今日係神戶日, 食完早餐就飽飽的去坐車落神戶
先去梅田, 再轉阪神線, 半個鐘就到架喇~~~ yo
三宮係我見過最複雜既地鐡站
因為佢只係三宮站已經分左3條唔同線
另外仲有幾個有三宮開頭既地鐡站
一個唔小心真係唔知自己去左邊..................
我太唔小心, print 地圖既時候冇咁細分佢邊條線打邊條線
去搵路既時候真係唔知自己去左邊!!!!!!
(小提示: 請先分好想去果間店係邊條線既出口, 因為唔係條條線都互通)


我一早係出發前已經做好哂reserch, 有邊間商場會開始做early summer sale
今日唻到M-INT! 真係好好彩架, 今日係第一日呀~


呢到店舖其實唔係好多, 而且岩我地行既都唔係好多
不過有一間佢地見到真係開心到暈左, 行左個幾2個鐘都唔捨得走呀~~~
邊間? 咪BEAUTY & YOUTH lor, 你知香港幾貴喇
就算係行貨都係貴, 不過今次唻係 全店三折 !!!!!!!!!!!!
俊仔真係行呀行下, 買呀買呀, 傻左
連我老豆都買到野, 真係好難得架................haha 開心就好!

去完M-INT 就行去食神戶牛
因為我冇清楚咁記低係邊條線既三宮出口
令我地一度迷路
好彩我地有個地圖神, 最後都去到可以去既地方....呼~!


呢間"STEAK" 我之前都唻過, 真係又平又好食架
雖然佢就唔係果D 有哂雪花, 脂肪分佈勁平均果D
不過都係牛有牛味, 而且神戶牛係真係唔會鞋同UN 架


真係HK$200幾食到神戶牛你仲想點???


雖然佢係Lunch set, 但一d都唔兒戲架~
有哂salad, 湯, 野飲~~


我見到又流口水中..............
今次冇影咁多相, 同上次一樣~


食完就打算去一個境點......但係...............
話說我係打算去六甲山牧場既
係三宮搭地鐡去到六甲山再轉巴士
我一早就知道佢收5點
我地去搭車已經3點半............(同我預定既時間多左2個鐘)
其實我一早睇左巴士時間表既, 不過無mark 低2點後既班次
因為冇諗過會搞到咁遲架, 佢地係b& y 睇得太興奮
去到巴士站, 見到架車, 冇人, 4點先開?!
見到個車貴都要成y640 一個人,
問問先知, 要成40分鐘先上到去
咁者係去到都關門大吉! 唉~~~~~ 好唔開心呀!~~~ 我D 棉羊bb 呀! 鳴~



到六甲山牧場小tips
1, 唔可以太遲去, 早少少, 一點後一小時一班的
2. 巴士站唔係太好搵, 一出地鐡會見到條橋, 橋下面應該有一個巴士總站  
    總站對面"寧寧舍舍" 有個巴士站有個時間表係前面就係 (冇記錯就係黃巴士)

沒有留言:

張貼留言