2012年8月26日 星期日

廣州2天週末遊 - Day 2 長隆野生動物園

2012年8月19日

今朝起左2次身呀, 第一次有人唔肯起身,
第2次因為約左人先肯起身ja,
因為佢受人所托要比d野人.....約左uncle 食酒店門口等

比完野佢, 我地就去左食俊仔最鐘意既炸奶
就係祈福食街 -- 順德菜!
佢唔算係最平, 雖然都平過香港好多, 4成到喇!

因為我地早左起身, 11點幾就食完飯喇, 真係好happy~
我地就出發去第一個境點~ 長隆香江動物園

由祈福去, 其實真係冇咩方法
一係就好似噚日咁, 由地鐡去, 要轉車轉車再轉車
真係頭都暈呀~
基本上你係冇可能叫到街的士(者係跳標的士) 
所以你只可以叫酒店幫你call 車, 但一開就50人仔
但都猜計架, 都要搭~

大約10-15分鐘就到左喇............

我地一早就酒店買左門票喇! 其實冇平架, 不過唔洗係門口等排隊買飛咁解!



我唔係第一次唻, 其實呢到唔係幾大~
因為佢有2part 一part 係車行既~ 一part 係人行既~

一入去就去左 MADAGASCAR 先喇,
去睇朦哥仔喇, 好得意呀!!!!!!!!!!!!


之後就周圍行下喇........


當然去我最愛住既地方喇


佢地真係好得意呀~
訓哂係到食野囉! 佢地仲會搶人地D野食架! 勁衰仔呀~


呢隻好搞笑呀~ 佢訓到好似"香"左咁呀, 成個人冇哂反應!!! HAHAHA~


之後就去到我最鐘意既環節喇!
做好心人餵食長頸鹿

佢地好可憐架, 平時應該係冇野食,
食下榭果D, 我都唔知到底現場賣果D有咩咁吸引?
佢地有榭唔會會過唻食D 葉架!


今日仲咁岩見到有隻BB tim 呀~ 好得意呀!
本身我都冇打算餵架喇, 但係見到bb豬就忍唔住想餵!


其實都唔平架, 一少少束就已經y15 人仔,
 但係想玩一下都ok既~ bb 叫做溫柔 d架喇
成年果d, 真係好大用架, 成支搶左你架!!!!!


最後出發去新開發既侏羅紀森林


先由機械人講解一下~ 冇人會聽架喇~


入園喇! 果d園工都幾好演技架
7情上面大叫"小心呀! " "下面有恐龍喇" hahahah

雖然一d 都唔驚!

佢d恐龍當然全部都係機械龍喇~ 有聲, 識move 下, 幾真! 已經好夠!
要求唔好咁高~~~ (有小朋友真係驚到喊)

全部機械龍都係1:1 咁做出唻, 所以都會有真實感架!

先唻現今仲生存緊既科莫多龍 (我真係有諗過呢隻係咪真架 )


翼龍


好溫馴既腕龍!


甲龍


三角龍, 得個頭!
不過真係好大隻, 我企過去係我成個人咁高!!!!!!!!!


唔知呢d咩龍, 不過我睇侏羅紀佢地係好恐怖架!
勁惡架lor, 旁邊有個園工係到, 大叫"快d 走喇"
我仲唔知佢做咩, 打算影相企左係到!
點知佢就噴水喇


速龍, + bb蛋~


最後當然係要睇勁勁勁勁大隻既暴龍喇!
佢真係好大隻, 係佢腳下真係螞蟻一樣~~~
呢個moment 想起以前海洋都有一隻架
我仲記得我細個果時好驚架! 依家冇左lu~ 童年回憶~~


離開左動物園之後就打的出市橋........
去食kfc, 打下機 (好多香港都冇架wor, 我又見到好多日本機有中交版, 搞野)



返祈福拎野, 就搭車返香港lu~~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

張貼留言