2012年7月12日 星期四

東京2012 - DAY 4 代官山

2012年6月10日


今日係一個HEA 爆既一日, 因為行程安排係咁,
但都要HEA住唻行既, haha

起身食完早餐?! (一個外賣熱狗) 就出發喇
今日去我好鐘意既地方 -- 代官山

由新宿去真係幾方便, jr 去到涉谷再轉中央線一個站就到
一落車就已經感覺到自己係幾咁舒服, 空氣係幾咁清新

嘩, 無人架~ 唻到呢到立即冇左大城市好繁榮既感覺,
真係令人好舒服, 行路都會不自覺咁慢左............




唻得代官山又點可以唔帶佢地唻cou cou 呢
我知俊媽一定會係呢到買到停唔到手 (比我估到喇)
(話就話為人, 其實私心極大.........hahahah)
都係順路者, 冇所謂喇!


除左cou cou 之外, 唻代官山我已經係冇特定既店舖要行.........
周圍逛下, 有時都可能有驚喜架~

代官山出名多名牌, 有好多日本既名牌子都係代官山既分店
不過因為我地唔好, 所以主要就睇一d 地鋪
記得上一次唻既時候, 對一間鋪情有獨鐘,
不過可惜, 今次唻佢已經唔係到!!!!!!!!!!!!!


所以我地就主要行果d 二手店喇 (漢字係古著)
俊仔見到呢2個字, 對腳就會好聽話自己行左去
因為日本既古著店真係驚喜萬分, 好整潔, 有d 價錢好合理~
仲要間間都唔會有一樣既野, 所以去唔同既古著店都會有發現架! haha


經過一間麵包店, 有貼住紹介既就去試下,
不過係冇咩特別, 仲要好貴........hk$ 12一個! 唔...........


行咪英倫風
好貴呀d野, 同英國比真係差好遠..........d 價錢


3老唔會陪住我地行喇, 同佢地行完cou cou 之後
佢地就搵到一間好休閒既餐廳, 一邊食野, 一邊飲茶等我地, 幾咁舒服


行完返唻join 佢地, 我地都食lunch 先~
呢個洋蔥湯好好飲架, 唔會太咸, 超正!


一個pizza, 呢個真係勁唔抵, 又真係麻麻地,
再加一個pasta, 就完成左呢個休閒午餐~~ hehe


食完lunch, 當然係去食甜品喇,
向sweet forest 出發!!!! gogogogo

1 則留言:

  1. hihi.. 想問問 你6月去日本時..日元對几多啊? 因為我見依家已經過HKD = 10円 好貴啊
    同埋係咪係bank唱錢?
    [版主回覆07/17/2012 10:35:41]我去果時要係9.7 到, 呢排D yen 都係咁上下, 冇咩大上落! 如果唔係唱得多, 其實相差唔太遠, 我係百年唱架~ 比銀行抵少少!

    回覆刪除