2012年7月29日 星期日

自我long weekend

大半個月都冇打blog..........好忙好忙呀~ 唉~
遲d又要考試又唔可以打blog住......又打得慢d
我真係要打一年喇...........個遊記!

唔好講果d 住~
岩岩過左果個星期, 自我製做左一個3天既長假期
都好既, 呢排唔知點解好累好累, 好似日日都唔夠訓咁既
自我放個小假輕鬆下~

星期5既早上, 起身去左拎醫生紙(又唔係真係病, 當然係拎喇)
之後join返俊仔去食lunch喇~
落左成個星期雨, 個人真係比佢搞到好悶呀~ weekend 仲落緊......

最後近近地去金水解決
但我發現金水既質數係每況愈下~ 每去一次都話一次~
我都好公平既, 唔係樣樣都難食!

但係我真係要講比大家知, 去金水唔可以叫滑蛋豬同凍0茶
叫比仇人閎食物~~~~~~~~~~~~~~~

我食到一半食到落去lu, 算喇~

搭巴士去灣仔!!!!!!!!!!!!!!!!! 為了動漫展, 年年都係去感受氣氛架者
都買唔到野既! 不過真係愈來愈貴~ $30 入場........唉~




我鐘意呢個場境, 好真! 好正呀~


睇完漫畫展先睇batman, 我真係覺得好悶~
可能太多野要記, 好複雜, 唔係好想諗野, 有d都唔明~
e? 你係到做咩?


傻仔, 鐘意草泥馬


呢個真係勁s 真, 我好近咁望佢都有少少寒寒地.....


呢個搞笑~ 最鐘意張摺椅!



小克 x 加菲~ kawaiiiiiiiiiiiiiiii


行完仲有少少時間, 搭船返尖沙咀~
去cova 食件cake, 呢個豆腐cheesecake 勁好食!!!!!!!
不過on plant 要$100 我o左咀~ (因為結帳先知)
2杯coffee, 2件cake, total $3xx, 真係high tea~


返旺角睇batman,
再返俊仔屋企打牌到天明~

第2天又一起身就下午喇~ 整天hea在家睇奧運
晚上一邊睇奧運一邊飛虎! hahaha 真係好享受!!


沒有留言:

張貼留言