2013年10月31日 星期四

三藩市 Day 4 - Alcatraz island


我決定將棄置多個月既美國行打完佢
因為, 我由返唻到依家都有成大半年,
由我去完到frances 返左唻香港, 我再唔打就真係咩都唔記得哂架喇


2013年2月26日

終於都到左第4天既行程, 本身噚日想去既Alcatraz island
因為買唔到即日飛就買預售~ 今天出發~

hostel 有早餐, 雖然只係好簡單既hotcake,
但係我地都已經好滿足~ 有人整咪比我食, 幾好~ hehe



食飽飽就出發喇~~~~~~~~~~~~~
Alcatraz island要搭返車落漁人碼頭, 就會見到個pier 去Alcatraz island
 

好彩噚日買定飛, 今日都好多人呀~
呢個Alcatraz island都幾出名, 因為佢係好多年前係一個jail~
一個isalnd 係因為佢專困重犯~ 傳說冇人可以由Alcatraz island成功逃出
因為佢附近既海域係好多鯊魚.......
好多年前已經冇再用既呢個jail, 因為一部電影而比人熟悉
亦開始成為旅遊境點~


入島其實都唔平, 我冇記錯既話一個要US35, 包來回船飛
上佢個wensite訂係可以平d架, 不過佢一定要買指定日子
而我又唔知佢地想幾時去, 所以冇買~ 上網可以再US5-6咁多~



上船喇~~~ YOHO


佢個島都幾大架~ 我上左島既時候講過~
如果唔係坐監, 係呢個島上面都幾唔錯~ 風涼水冷~
環境又幾好 XD 可惜以前入唻果D人都係冇得慢慢欣賞架~


上船睇返SAN FRAN 轉頭, 好靚既CITY~


大約15分鐘船程就到架喇~~我地狂玩影相~~ hehe
 


一落船就會有個專員同你講解一個個島有咩building 呀~
有咩唔做得呀.......
佢已經係一個白髮既伯伯, 講野好搞笑~ 仲好有中氣
佢每人唔知要講幾多次同一番說話, 但佢依家keep住佢個氣氛
呢d咪係敬業精神~~~
 


睇介紹, 呢個island 以前比indonanian 攻佔過~
tower上面有d字架, 唔知咩victory咁, 我唔記得左喇~


呢到就係main building, 依家係museum~


MAIN building 出面就係呢個塔~ 成為左地標了
影相都好靚架~

以前探監既情況~ 下面呢個係我唻架~ 咁黑, 我估當時都係咁上下
咁d人就根本都睇唔到探果個人既樣~~ haha

之後就開始見人聚集起唻~ 我又要8下架ma~
原來有人係到示範監倉開門同關門既情況
佢話d犯係出面做完野或野食完飯
一齊入返倉, 之後就會"拍"一齊關門
我睇住佢"拍"一齊所有倉門關哂果一下都幾震撼
人真係唔好做錯事, 唔係就真係冇自由失自由



地下有一個倉開放比我地試下"坐監"既味道
影下相就梗係好玩喇~ 但入面得一張床~ 一個toilet~
你都唔好話唔慘呀~


企多一陣就見到一班人著哂犯人衫行出唻
我以為係表演, 但原來係"體驗".....
佢地排好哂係倉門口, 個sir大叫, 佢地就要入去
再一齊被lock起~ 呢d野真係玩下就好喇~
(佢見到我影相仲笑tim~)



出左main building~ 旁邊就係飯堂
當年1963年3月21日, 每人有既菜單都幾好呀~
唔會好似香港咁得2個橙~~ haha (其實我唔知XD)
 


當年有個大人物唻參觀~


旅遊區又點會冇手信店呀~  呢個犯人杯其實好靚~(我覺得自己好變態)
真係好想買, 起碼一定超COME用~ HAHAHA
但好似太貴左d............所以冇買呀~ 好似成US14.....


呢個好似係Alcatraz入面最勁果個犯

曆代最勁犯人..........佢仲有佢地既postcard tim~
但我好想知買返屋企做咩? 唔知佢地依家點.....可能死左? 可能老左?
但我都唔會買d人地既黑白相lor~
(喇, 呢個又一個文化差異問題, 佢地外國人根本唔介意)


我之前都講過, 呢到環境清淨,
海天一色真係幾唔錯咁架~


由於呢到曾經成為軍事據點~所以好多地方都有好多戰事痕跡


碼頭新起的影相位~


一定要合照的~ hehe


係呢到行左大約2個小時, 我覺我好值得唻呀~
我一直都幾鐘意古蹟呢d野, 好鐘意行museum~
(一直超想去大英博物館)
成個島, 真係好多歷史痕跡可以見到~ 不是說笑~
100年歷史, 最震撼就係見到監倉關門果下~
不枉此行~
 


沒有留言:

張貼留言