2013年10月16日 星期三

回憶。貼紙相

今日因為俊仔一句
想搵返果張相,
我就打開我果個收藏得好好既盒仔
入面有哂咁多年我影過既貼紙相

好多年無打開過,但入面d野keep得好好

話就想當年手機仲係黑白mon
影相?邊有咁高科技
想同朋友留倩影就要去影貼紙相
當年影貼紙相係一個活動唻架
(更加唔好講依家d街拍)

貼紙相鋪曾經瘋魔過萬千學生
當時有邊個無一本兩本貼紙簿係身?
跟現在90後講,他們又點會明白

想搵幾張放係成長片段
一張一張,回憶,太多太深
每一張相既背後都有一個故事
可能係開心可能係唔開心
但起碼呢個回憶係深刻既
依家睇返都會會心微笑呀

手機影相係方便,係可以影到靚為止
但有時一d可愛鏡頭或者貼紙相先有

我send返一d舊相同朋友分享
佢地都好驚訝我keep得佢地咁好
十幾年前呀!真係唔想認老都唔得
好慶祝既係貼紙相鋪雖然愈來愈少
但未至於淘汰
我同俊仔依家都仲有影貼紙相架
雖然可能依家係一年一次
但我真心希望到我再老d都仲可以同你影落去 =]






打開一睇,數一下,原來我同俊仔既貼紙相係有咁多O_o
好,我打算做一個相架入起哂佢
Big day 曬下佢地先!
果然8年都不是浪得虛名!





沒有留言:

張貼留言