2013年10月14日 星期一

黎明家

2013年10月14日
 
呢個假期好開心~ 好hea又好充實~
 
今日中午在家訓到2點先起身, 之後就睇下rm
再出發去黎明家
真係太好喇, 我上去佢地已經準備好哂d野
haha, 我就坐係到等食得喇~
 
我都唔知有咩食架, haha~ 原來超豊富~~~
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
牛排佢地唔知係邊到買, 好似話幾十蚊一塊,
不過都幾好食wor~ 仲有大廚煮咪比我食都唔好咁多野講喇 hohoho



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
d 蝦好甜好新鮮, 仲好膠tim呀~ haha
好似話識人買, 平左好多咁話~



Eric 仔好好呀~ 一人送左一頂帽
雖然我就唔多帶既, 不過呢頂都幾襯我~ haha 幾yo下~
我拎左比俊仔lor~ 唔知佢帶又會點呢?


gordon 難得係澳洲返唻, 梗係要影大合照喇
我同佢地講影好d呀~ 就放呢張係成長片段架喇~ hahaha
個個都即時chok哂樣~ hahahaha



 
同你地傾計真係幾鬼開心~
今日有2個好大既得著~
eric仔應承幫我畫wedding logo
jason 答應我返唻參加我既wedding~
 
我既人生可以有呢班朋友真係非常難得
而我又有一班真心為我既好朋友, 係難得中既難得
廿年............真係唔短架~
你地真心為我高興, 小女子真係好感動~
珍惜!!!!!!!!!

沒有留言:

張貼留言