2013年10月14日 星期一

海洋公園 - 哈佬喂全日祭

 
2013年10月13日
 
相隔1年又出發哈佬喂, 2011年去哂op 同disney 2個halloween
都係覺得op最好玩........
 
今年op哈佬喂有全日祭, 之前係4點半開始到12點架ma
依家係一張飛早上10至10~ 好抵呀~
香港人有8折tim~ 一張飛260ja~ 好平~
(如果唔係halloween真係唔抵架喇, 依家op冇野玩既)
 
由於我地真係唔想排隊, 所以我地決定買fast pass
雖然就真係貴左一個double~
但去完之後就覺得買得好值呀!!!!!!!!!!!!!
唔止鬼屋有fast pass, 好多game 同館都有fast pass
真係爽到冇朋友呀~~~~~~hahaha
 
講返先, 果日11點一齊係油麻地食野之後出發
去到op已經好多人喇~ 好多人排隊買飛
好彩我地買左先~ 唔係應該要等一個鐘我估
 
 
入場已經好興奮, woho~~~~~
優越門票佢買飛果時已經講明有hk$100 餐飲卷
點知入到去,  佢係比左呢個燈公仔, 再加一d 要買滿幾多先可以用既coupon =_=
我真係覺我好無奈lor~




由於我真係2年冇唻op, 呢2年間佢都開左d新野
所以我都好彩有少少新鮮感呀~
先去香港老大街欣賞下先~
又真係幾有50-60年代香港feel~



仲有好多香港懷舊小食tim~ 真係好有香港特色
遊客一定鐘意~

晨早流流點會有鬼呀
所以我地決定入去撞佢地
去左第一個鬼屋「m n m 走鬼大逃亡」
因為我地有fast pass 都唔洗排隊
直行直入
其實呢個係好流架,入面好鬼光
咩都睇到哂,仲有幾粒m n m係到
係好鬼好笑,都唔驚既
但係因為佢地第一個鬼屋,
佢地就好鬼驚,行都唔肯Tim, 真係比佢地笑死我
因為無特別我都唔記得睇過咩








山下打算夜晚先玩,所以搭海洋號





第一站當然去我好想唻既冰極天地喇,企鵝仔真係好得意呀,自從上次去完台灣之後就鐘意左企鵝喇
佢有個好驚喜既設計,行到中間會有個玻璃底,企鵝仔就係你腳下面游過,好得意架


排排企等人喂!hehe




去左海象館,真係十分之驚喜
因為佢有一個近距離睇海象既機會
好像入面有個位係可以伸個頭入去
咁岩呀海象就係隔離
真係好驚喜,佢訓左係到,好正
出唻見到佢訓得好舒服,仲要係到r鼻!超搞笑



再向山上面行有2個鬼屋
呢個凶靈工廠好得人驚
佢好多好黑既位
因為佢個主題係好似saw咁,所以佢好多好得人驚既場境呀
我記得有一個好似貞子


點可以唔玩飛天秋千呢?就算無fast pass 我地排隊都要玩!





落返山去海洋館,正!依家d人去哂鬼屋,無人同我地迫!good! 再睇咪雙龍傳奇






山下仲有一個可影相既鬼屋,好彩我地fast pass 唔洗排隊,雖然佢係好得意,但如果要我排一個鐘入唻,我會講粗口!




最鐘意呢個,好得意呀!
有真人示




沒有留言:

張貼留言