2010年7月30日 星期五

灣仔 - 華星冰室








地址 : 灣仔克街6號廣生行大廈地下B1號舖


因為今朝食左個好飽既早餐,
到食飯時間都仲未餓, 所以遲左一個鐘去食lunch

於是, 我地就過左食lunch時間先食!
呢個時候食咩好呢? 又唔係好餓.....

就試下開左好耐, 成日都好多人既華星喇!


大大話話佢都開左2/3個幾月.....只係佢lunch成日都好多人


今日2點落去, 冇咩人! 正



叫得做冰室, 應該都係玩懷舊feel架喇!
其實佢開果時, 唔明點解一間茶餐廳開幕會有咁多明星花牌
原來係華星既舊大粒野開既~

(題外話: 華星最近重開, 又簽返千嬅做一姐, 我好開心呀! 我鐘意佢果時就係華星)





叫冰室多數都冇咩特別野食, 同擅島一樣!
唔係sell 飯, 係sell 特餐!
而華星就同牛奶公司一樣, 就sell 炒蛋~



認真, 我冇食過牛奶公司d炒蛋!
不過我就覺得呢個華星炒蛋都好唔錯!
好滑, 又有蛋味!(唔係講笑架!有d真係冇味)

放上厚多士到食, 仲有少少火腳既咸味, 唔錯唔錯

去冰室, 點可以唔試奶茶呢?....華星奶茶...可以喇! 唔香, 但都滑既~


最唔得就係個牛肉通粉喇! 佢原本既常餐係配叉燒湯意
因為我不嬲都唔喜愛湯意, 所以改了! 黠知好失望!


通粉太lum, 冇口感, 牛肉冇味又唔lum又un, 仲有d粉係上面tim
湯底不知是什麼, 冇味道!!!!!!!!!


cashier 旁就有一張好大既簽名board.....我搵左好耐都唔識分! haha


$28一個餐, 太唔抵喇! 都係食返新刈記喇!


沒有留言:

張貼留言