2010年7月1日 星期四

史力加萬歲萬萬歲 (含Trailer)




話說史力加經歷過多年平靜的住家男人生活後,開始感到乏味,每日都想回復野性嘅真我。終於,陰差陽錯下,他與神秘人侏儒怪訂立了一份魔鬼合同,將自己送到一個被反轉再反轉的Far Far Away當中。呢個世界無奇不有,人類與怪獸更加係身份大兜亂!最可怕嘅係,身邊朋友全部喪失對史力加的記憶;而老婆費安娜更淪為被通緝對象。究竟史力加點樣力挽狂瀾,將迷失世界撥亂返正,與愛人好友再次團聚呢?



史力加真係要大結局?
佢同fiona既故事係一個fairy tail~ 好童話故事feel呀~

Yahoo! 電影


好鐘意成個故事既concept, 上一集其實都以為佢會完架喇
估唔到, 今次設計左一個壊人既角色, 令成個故事可以再一次由頭唻過!

Yahoo! 電影



今集既粵語配音部分都係上集既原班人馬, 令觀眾睇得更有共鳴
搞笑既對白, 更加睇到我拍哂手掌

搞笑情節也不失感動位, 有一part我真係好感動架!
史力加對fiona的愛係多麼真摰!

而且今集加入既3d 都冇令我失望, 因為可能動畫既3d 真係會唔同d!

Yahoo! 電影
Yahoo! 電影

Yahoo! 電影

點解著boot既貓貓會變到咁肥架呢??



佢既招牌大眼睛點解又會笑到我地拍哂手呢?

Yahoo! 電影


加入左好多新角色, 更有新鮮感....
但其實舊角色本身也是新角色的一環?

咁你就要去睇下先知喇!


沒有留言:

張貼留言