2010年7月19日 星期一

TOY STORY 3 (含trailar)



玩具奇兵流落托護中心 大難臨頭諗計甩身
故事來到第三集,小主人安迪經已步進大學階段,離家上學。與此同時,胡迪、巴斯光年、三眼仔及薯蛋頭先生等一班玩具同志們則慘被冷落,被捐贈到日間托謢中心。究竟他們可否克服重重困難,再次返回小主人身邊?胡迪和巴斯光年,老友聚首,今番又會有甚麼奇遇?史上最大規模的玩具『難民潮』馬上展開!



我等左11年喇! 終於.......終於佢都出3喇!
如果佢係好睇既, 我等又如何.......
不過人生有幾多個10年.....如果有下次, 唔好要我等咁耐!


我已經訂左7月16日睇喇! IMAX!
呼! 要早半個月呀! 仲要係11:50 PM 先有位! 傻既~
証明香港人都好期待呀~
睇完返唻話你知好唔好睇下!

-------------------------------------------------------------

終於我都睇左喇, 期待左一個月喇! 真係傻架!
不過 pixar今次冇令我失望, 相信都冇令toystory 迷失望
因為真係一部好戲! 有笑位, 有感動位!

toystory 由第一集開始就係講"友情 & 義氣"
與安仔既友情 ...........玩具間既義氣.........
直至呢一集都冇放棄過呢2個大concept!


故事一開頭就係安仔小時候同佢地玩既vedio,
之後鏡頭一轉, 返返去個玩具箱, 佢地想盡方法都想安仔再同佢地玩
可惜, 安仔都係冇理佢地..........

Yahoo! 電影

玩具們一開始以為安仔大個左喇, 唔要佢地喇~
所以寧願走, 去一間托兒所, 希望可以搵返以前同安仔玩既回憶
點知就係惡夢既開始喇...........

Yahoo! 電影


Yahoo! 電影


佢地遇見一隻有士多啤利味既抱抱熊

Yahoo! 電影


Yahoo! 電影


起初以為佢係好玩具, 點知............

Yahoo! 電影

最後當然又係因為woody既義氣同聰明救返大家!

Yahoo! 電影


Yahoo! 電影


成部戲我最喜歡個結局, 令人一再反思再反思!
人係會長大, 但玩具不會大
佢地都會寂寞, 都係好需要我地去保護, 去愛惜
如果有一日, 你真係唔可以再要佢喇!
請你轉贈有需要既小朋友, 令佢地唔會再寂寞

評分 :  (最高)
             
             


沒有留言:

張貼留言