2010年7月4日 星期日

又一城 -- simply life

係九龍塘又一城既simply life
其實係偶然, 所以我地冇訂位
果日係星期5晚, 好多人!
佢冇派飛, 只係排隊,  排到鬼死咁長
又冇d 櫈比人坐下, 好累...........我地排左成個鐘!
排排下, 忽然有個waiter出唻拎d包包同野飲比我地食! 都幾sweet既~




佢話佢係bakery, 我諗佢d bread都應該有返咁上下先係!
點知! 失望.............可能係送既關係瓜?!
因為我地依然見到好多人唔係食飯都去排隊買包!
呢個送既bread 就真係幾唔掂, 又凍又硬又唔香.........
唔通我同outback 比較? 邊有得比者!


呢個係蟹沙律, 唔好講笑, 呢個好得!
係等緊位既時候都見到個個都食就知應該係好野
點知真係唔錯! 蟹肉鮮甜, 菜夠fresh! 再加上sesame source! 正呀!


海鮮paster 好一般.........冇咩好講!


羊架, 男友好鐘意食羊架,
不過我地上次係element食左一次超好食羊架
之後就覺得其他的都總係差dd~ 呢個都唔係好夠lum! 冇羊果個香味!


結帳: $298................麻麻地! 應該冇下次!


沒有留言:

張貼留言