2010年7月25日 星期日

叛諜狂花 (Salt)



在一場場你追我逐、槍戰打鬥之中,索特必須運用多年來當特務的經驗、機智的頭腦及敏捷的身手, 脫追捕。但她越努力証明自己清白,卻越令人懷疑她的動機,所有人都想要揭穿她真正的身分,究竟「誰是索特?」



部戲唔係我想睇既, 不過係陪人睇
果然係冇咩驚喜可言!  成部戲既主角只有ANGELINA 一個!
其他人全部一係死哂, 一係就係大配角!
到底個導演係咪想勁推angelina 上去呢?
mov


我睇到好亂, 全世界都係大話精
呢個又話佢唔岩, 但原來佢先係壞人!

Yahoo! 電影


有好多spy 中spy~ 真係勁亂!
而且salt 係戲入而好似係無敵既咁,
佢想殺邊個就死邊個, 冇比佢殺既係因為salt手下留情者! 唔係佢殺唔到!

Yahoo! 電影


之前新聞有個russian spy, 原來係真, 唔係做戲咁做
但salt唔係走美女路線! 係型同型lor~

Yahoo! 電影


我對上一次睇angelina, 原來已經係2005年既史密夫決戰史密妻
可以都已經係有5年咁耐, 我覺得無論身手或者係樣!
angelina 都殘左好多, 可能湊仔真係好辛苦喇!


而且同佢拍羅拉既時候又差好遠!

Yahoo! 電影


講返部戲先,
部戲個ending真係有d唔知佢想點!
死得既死, 走得既走! 冇比到個ending既感覺我lor~
唔通佢想拍第2集?!

總括唻講我覺得angelina係要做一個有同情心既冷血殺手?
導演你係咪咁既意思呀?!

評分 :  (最高)
             

沒有留言:

張貼留言