2010年7月27日 星期二

唐山大地震

Yahoo! 電影



我岩岩睇完, 太激動喇!
要返唻打左d感受先可以訓呀~




馮小剛-- 我好佩服你! 你將人既情帶到出唻
你可以帶動全戲院既觀眾既情緒..........

全部戲用一家人唻帶我地睇左32年~
呢32年唻, 每一個地震幸存者
心入面都係有住不同既傷口!


Yahoo! 電影


其中有一幕我係好深刻!
地震後~一塊大石塊同時住2姐弟!
媽媽在上面不斷叫喊
他們的叫聲愈來愈弱
救援人員不斷試著把石塊拿開,
但最終都只能救一個........叫媽媽做決擇
一個媽媽.....叫他如何決擇????
Yahoo! 電影


我也是做人姐的, 如果是我又應該如何???
就這樣的一幕帶動了整個電影走下去.................

Yahoo! 電影


同時, 戲入面好清楚的交代了2代不同年齡的人
都有著不同的情! 上一代的堅持, 新一代未必明白!未必可以做到!
Yahoo! 電影

馮小剛將地震既23秒一幕重現我地眼前
那一幕是多麼的震撼我心, 看得我心好疼!
我們的23秒 他們的一生! 我們就失去了24萬的同胞

Yahoo! 電影

除了唐山, 小剛仲將四川大地震都說一次
可能那比較近, 我印象比較深
我都唔記得當年看著電視哭了多少次!
今日再睇, 又喊!

Yahoo! 電影


唐山大地震, 馮小剛, 絕對值得一看!
家人, 是要珍惜的!


2 則留言:

  1. 很想睇啊!
    [版主回覆07/28/2010 09:31:00]絕對值得一看!

    回覆刪除
  2. 值得一看~~

    回覆刪除