2010年8月2日 星期一

2010 漫畫展

其實每年一到summer 我就好忙架喇!
每年暑假一定會有n部好戲想睇...
而且仲有一定會去既書展, 漫晝展同美食展
summer 真係洗$$既季節唻架




今年漫畫展貴左
上年都仲係25, 今年就加到28! 搞錯呀!
又好似細左...............個比人影相地方大左好多! 有半個hall咁大
不過我都唔係話對漫畫figure好有興趣果d
我都係陪人去架者, so 行下喇!




oooooooooo, 個爪呀!!!!!!!!!!



本來我想入去lego store 影相架,
隊形已經係圍左個store一個半圈
我排喇排喇, 排左半個鐘都係行左1/10
真係唔抵喇, 被迫放棄!!!!!!!!!!


係真人唻架, 勁搞笑! 上年都好似見過佢呀~

好型呀~


影下相, 好快就走左喇~


1 則留言:

  1. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

    回覆刪除