2010年8月23日 星期一

為係菲律賓既遇害者默哀

昨日發生左一件令我, 令全香港人都無法忘懷既事
有一架旅遊巴入面有15個香港人質 被一個菲律賓前軍人脅持
10小時長既等待, 令8個港人死亡, 7人受傷!

我雖然冇睇住直播, 但我下午3點幾既時候知道已經好擔心
直到8點鐘, 有人同我講話果15個人全部死哂
我果一刻既心情真係低到不得了!
好彩, 返到屋企先知係誤傳
但就係因為呢個驚慌司機亂咁講說話
令D白痴特警以為可以攻入車, 佢地完全係到做D 白痴既行為
敲玻璃( 又敲唔得爛哂) 拉車門 (拉拉下繩都斷左)
想攻入車 (但聽到搶聲就立即走返出唻)
搵D冇用既談判專家 (你咩都應承左佢先LOR)
之後就聽到幾下既搶聲, 我個心狂跳!


再過一陣, 搶手死左! 同時車內有多人重傷及死亡


心一直的唔舒服, 呢個唔係咩天災
D人係無辜架! 佢都得罪你, 點解你可以咁冷血?
點解菲律賓特警咁廢?

希望遇害既人, 曾經做人質既人, 遇害者家屬, 可以快快忘記傷痛重新上路!
RIP!


沒有留言:

張貼留言