2010年8月29日 星期日

綫人 (The Stool Pigeon)



刑事情報科督察李滄東 (張家輝 飾),一直透過綫人收取情報破案。一次行動,滄東為了抓犯,無奈地犧牲了他的綫人廢噏 (廖啟智 飾)。廢噏身份被悉破,給仇家復仇身中多刀,從此淪為瘋子。滄東立功破案,雖旋即晉升,但此後活在陰霾,內疚不已。

一年後,警方收到線報,劫金大賊巴閉回港準備做案。滄東上司命東安排綫人混入巴閉圈子。滄東往監獄找即將出獄的細鬼 (謝霆鋒 飾) 當綫人。細鬼為了籌錢救妹,無奈答允滄東。憑着超卓的駕駛技術,細鬼終成功進入巴閉賊黨做車手。

在滄東的安排之下,細鬼很快得到巴閉一黨的信任,更與巴閉的女友阿弟 (桂綸鎂 飾) 一同參與物色金店、買槍;本已有足夠証據給滄東抓犯,但滄東上司不甘只抓賊黨藏械,一定要等劫案正式發生才動手拉人。滄東知細鬼再跟進落去,生命將有極大危險,他當然不想再推另一個綫人去送死,可惜在上司壓力之下,滄東無從制止... 眼望著細鬼一步一步走向生命邊緣,滄東心如刀割。

其實講真真係有少少失望.......會唔會係我對佢期望太高呢?
但係佢打得出係<証人> 班底, 就預左會比人比較架喇
Yahoo! 電影


部戲好似太商業化左................警察同線人既關係好鬼秘, 亦敵亦友!
其實戲都係圍繞住警方收到風既一單"大茶飯"
但我就略覺大茶飯唔夠激........可能佢重點唔係放係呢到

去到最後都係唔係好知佢想點,
我明白導演可能想講出做線人最後都冇好下場
結局係D人死哂! 警察又做錯事

Yahoo! 電影


戲既內容也許唔可以講D咩, 也冇咩好講! 因為太港產!
可以讚既當然都係D 演員喇,
我覺得今次最特出演員應該係智叔, 可能係D傻佬角色比較易有發揮



7影帝張家輝, 唔係唔好! 佢其實都有好多內心戲架
但你要明白, 一個影帝係要配合好多野架
可能呢一部就唔係佢可以好好發揮既戲喇!


Nicolas 可能佢Mk look 太過深入我心,
所以佢做起古惑仔都唔覺得特別做緊戲!
Sherman好似都幾慘, 以下呢一幕係冇係電影入面既
佢出鏡幾秒, 講左一句"唔好打呀....."
之後比人CUT哂! 有時就係咁架喇, 你做都幾好都冇用~




沒有留言:

張貼留言