2010年8月17日 星期二

深圳 -- 皇室假期, 大漁

終於都得閒上大陸HEA下喇~
其實呢返大陸一D都唔平架! 依家D 人仔咁貴都唔會話好化算
只係想返去買D $5 wii game咁lor( 唔好拉我!)

我地次次都係去羅湖火車站果d架
但今次就去試新野! 有人話皇室假期就去左喇~
因為要就人, 係罜湖出左關就搭的士去喇! 都係Y12人仔者!
雖然d人話皇崗有平coupon, 要就人冇法喇


http://www.queenspa.cn/zh/queen_zh.html




的確呢到係貴得有道理既.......
佢一入門口就幾十個人唻同你"歡迎光臨"!
之後入到去更衣室! 真係好新同好靚 (不過聽講係因為裝修過)




因為未食lunch, 所以係休息室果到既餐廳食野先喇!
如果係香港人, 我會覺得佢係香港價錢,
但如果係大陸既角度, 就好貴!
anyway , d野食都好好食! (呢樣野好d)
佢仲有好多free既drink同生果食既, 真係唔洗驚會肚餓~


食飽就去揀女女喇, 冇錯! 我都係第一次自己揀!
佢有幾部機係比d相你揀女女既, 真係有d clubing既感覺
有d仲要唔差tim,  但佢地d相唔係普通果d車頭相wor~ 係set到好行果d~
男友話, "你幫我揀喇, 唔係等陣我揀個靚你又話我"
講真, 我又冇咩所謂wor, 我係你隔離你地都唔會做到d咩架喇~


我地遲左去, 按完雙鐘都7點喇!
冇時間去買game tim~ (人地想買果隻super mario bro 玩><)


落到地下又打的! haha~ 咁大陸打的平呀ma........
我地去左"佳寜娜廣場" 都係Y10 者!
我地去做咩? 去食野lor~ 我地去了<大漁>
聽聞係好出名既~ 咪去試下lor~


但係有d失望.....................


魚生
不吃也罷的松葉蟹鍋~


佢其實真係唔係少野食! 不過要150人仔就真係好d 唔抵! 圍起要港紙$160幾!
係香港都食到喇, 而且佢又唔係特別好食 =_=
咩都係不過不失.............冇野會係令我地encore既~
以下相係copy至openrice.com, 因為那天我冇影相!
但其實食物都係呢d架喇~

天婦羅蝦
羊鞍
牛肉刺身

醬燒生蠔
紅豆香蕉... 同炸青口係唔係好似樣呢


我諗唯一有少少特別既就係呢個"炸雪糕"
一見到咁得意, 咪叫唻試下lor~ 佢唻左2次,
第一次果個冇外跪內軟, 但第2個有, 不過佢個外都係唔熱既~ 算喇 

炸雪糕~~ 好難食


我諗大漁冇下次, 不過皇室假期就應該可以去多次~
 


 


 


沒有留言:

張貼留言