2010年8月10日 星期二

搞乜鬼吸啜大製作 (Vampire Suck)

VS_HK-launch-poster- layout


 


 



一般既<<搞咩鬼>>!
不過唔係搞咩鬼既班底做架wor~
只不過係因為名既問題,
本身佢係叫<吸吮新世紀>架! 但因為同twight 太似喇!
所以先叫左<<搞乜鬼吸啜大製作>>


VAMPIRES SUCK


你唔好搞笑wor, 佢一係唔抄
一抄, 抄得不知幾足秤!
所有既場境有98%似架~ 就連d主腳佢都抄到好似架~


VAMPIRES SUCK


咁當然好多野都係以搞笑既形式present, 會冇左原先個樣喇!
可惜美國拍既喜劇, 好睇極有限!
點解? 因為我唔識欣賞美國果d 硬笑料!
佢果d 故意打人, 故意pk 逗你笑果d, 我唔buy lor~


VAMPIRES SUCK


我一路睇一路諗返新果部twight,
其實好多場口都好似架! 所以好易返人諗起架ja
佢可能就係要做咩個效果! 咁先識笑架ma~


VAMPIRES SUCK


你認唔認得佢地呢? 呢個chinese mr chen. 好多hallewoon既戲都有佢架!
佢地係搵人方面都有落d心思架!
因為我個如果對twight果部唔熟既話! 真係會認錯架~

VAMPIRES SUCK


搞笑版既壞人! victoria!!!!

VAMPIRES SUCK


VAMPIRES SUCK


overall唻講, 美國硬笑料都係唔係好岩我架喇!
如果想唔用腦一下既, 都可以入去笑架既~
hk上映 8月19日!


沒有留言:

張貼留言