2010年9月15日 星期三

夢一場


佛洛伊德窮畢生精力研究「夢與潛意識」的心血力作,首章中他曾經講過﹕「我將會證明有一項心理學技術,使解釋夢成為可能,由於這項技術的應用,每個夢都顯示一種心理結構,充滿了意義,並且與清醒狀態時精神活動的特定部位有所聯繫。然後,我將盡力闡明夢所隱藏的奇異與曖昧,並由此推斷這些衝突或吻合的精神力量,正是形成我們的夢的原因。」


其實正正就係"日有所思, 夜有所夢"
我信架wor, 因為如果我果日諗得太多某一樣野
又或者係訓前同人講電話係講緊果一樣野
夢就會出現佢...........

點解我會冇喇喇講起夢呢? 唔係因為inception
而係因為我噚日發左個夢,
我係自己個衣櫃入面搵到好多$$, 我不停係到數錢, 開心到
今日上網解下夢, 夢見錢多是吉, 有可能是有橫財, 是否示意我今日要買6合彩?

其實夢呢架野, 我不嬲都唔信,
可能我發過既夢太多!
有家人死架喇, 有火災擔心朋友死架喇, 有背住男友偷食架喇
有去鬼屋喇, 有同男友分手喇.................好多好多..........
不過多數都係bad既, 今次係第一次夢見d good野!
但係d人話夢同現實係相反既, 夢見愈bad既野就愈好咁解
咁我今次咁好搵到$$, 係咁者係現實有bad野呢??

唔好理, 今晚去買張電腦飛先~


沒有留言:

張貼留言