2010年9月8日 星期三

尖東 -- 海景嘉福酒店自助餐

那天男友媽媽生日, 因為佢太鐘意食自助餐廳
所以我地又食喇! 我自己都大愛buffet呀


今次唻到呢間海景嘉福酒店自助餐
我第一次唻ja~ 估唔到好ok wor~
價錢又唔貴, 係香港少有仲有生豪食既buffet呀~
對我呢個生豪怪唻講真係好正呀!!!!!!!!!





佢d冷海鮮不得了呀! 真係好新鮮呀~ d crab leg係仲有海水味架~




有即開生豪wor, 真係唔係度度都做到架~ 好鮮甜





竟然有帶子, 真係唔係間間都有!


 





佢d甜品雖然就唔係多歖, 係勝在好食lor......kakaka


good good good, 有下次有下次~


4 則留言:

  1. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

    回覆刪除
  2. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

    回覆刪除
  3. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

    回覆刪除
  4. 我是新朋友...........有空歡迎你來我格子逛逛唷!

    回覆刪除