2010年9月14日 星期二

又台灣...XD

係呀~我又去旅行喇!
不過我諗我去咪呢次ja~因為我覺得我d 錢真係好唔夠洗呀~

唔係玩果d洗, 真係淨開支份糧都唔夠比呀
不過平平地去台灣玩多一轉先喇!
依家唔玩幾時玩wor, 我冇咩時間架喇ma.....


講返今次台灣之旅先!
本身係plan 3日既, 但因為10月係台灣多假, 香港又多假
搞到好full, 要4日先有機位同酒店

我plan好左4日既行程喇! 今次唔係趕頭趕命之旅
我都係鐘意hea d, 咁先似旅行架ma.......


day 1: 香港 à 台北-飯店check in à 捷運 淡水線 45分鐘 淡水 à 836公車 往漁人碼頭 à 捷運劍潭站乘坐免費專車(劍潭站1號出口右方) 到美麗華百樂園(摩天輪) à 免費專車回劍潭站 -- 士林夜市(劍潭站對面)-- 飯店


 


day 2: 台灣故事館 (10:30am – 8:30pm), 捷運台北車站45號出口,捷運地下街6號出口步行約2分鐘 [K-MALL] NT39 à  忠孝敦化站 鼎泰豐 à 後山碑站 五分埔 à 饒河街夜市 à市政府站 台北 101 , ”, 誠品à飯店


 


Day3: 捷運淡水線至北投站,轉乘新北投支線至新北投捷運站再轉的士 (北投春天溫泉酒店) à 飯店 à 西門町hea


 


day 4: 袖珍博物館 (木柵線的南京東路站轉乘的士) à 回飯店拿行李 à 坐巴士到機場



多數篇得hea既行程係會有意外驚喜架, 唔知今次有冇呢?

我部相機終於可以搭飛機喇


 

 


沒有留言:

張貼留言