2010年9月5日 星期日

尖沙咀 the one -- 金寶

果日係尖咀諗唔到食咩, 就打算去新開既the one 睇下有咩食!
我地想食泰國野, so搵左一間入喇!  見佢平時都有分店, 應該都信得過喇!
點知.............入左黑店



佢黑不在食物, 黑在服務..............同環境!
食物基本上都冇咩問題既~
 


我地食左生蝦, 扑肉steam 粉果 (呢個幾好食wor, 味道岩岩好, 熱食最好 =])
個蝦餅都好好食呀!
仲有個curry 牛腩唔記得影tim! 仲叫左2個棷青


激氣既事係服務員既質數.............
我地一入到去已經覺得好逼, 真係台同台之間行一個人都有困難果d
 好喇, 我地叫完野食...............等呀等呀等.....
d野食唻喇, 果到逼到個waiter都行唔到過唻, 要d客幫手pass
我地d野食唻哂喇, 2個棷青都未唻, 催左佢3次, 先到!
個curry 唻左, 個包又未唻, 又催左佢3次~
結賑又等左廿分鐘!

我地同隔離台近到好似答台咁架喇!
隔離叫左3個菜好似, 每次唻一樣, 好似食法國菜呀~
佢叫左2杯水, 又比左佢地既隔離台!

間野真係亂到不行了呀!
冇下次~


沒有留言:

張貼留言