2010年9月20日 星期一

周杰倫超時代演唱會

(以下近拍相片並不是出自本人相機, 謝謝, 遠拍及vedio是本人作品)


View Image


自從上年年尾睇完Sammi之後, 好耐都睇過一個叫爆喉嚨既concert喇
杰倫, 謝謝你! 雖然我覺得你並唔係用120%唻唱唻跳!
不過已經好過香港果d..............可能你太耐冇唻喇!
大家都由頭瘋狂到最後的


你那個美美的舞台, 真係無言..........


起初入到場, 見到呢個台, 心諗"有幾勁呀?
但之後一lighting之後, wow~不得了呀~好靚呀~






我好喜歡每一段你們用心做既轉場vedio~ 真係有搞笑的, 好睇的!
証明你們真係用心做好, 雖然我知係會用勁多場(因為係世界巡迴concert)


一直都好鐘意會鋼琴既男仔, jay直情係鋼琴天才tim喇!
我真係lum到暈左呀~ ps. 個鋼琴真係好靚呀~~~~~~~~~

View Image



呢一part我都好鐘意, 佢有一個big box, 收藏起杰倫
之後projector會打好多唔同既野去做變化
真係睇到目不睱給呀~ (vedio有後半part) 比人點醒先識拍vedio~

View Image








View Image
View Image

最後以雙折結尾, 搞到大家都好high..............唔捨得走呀!
係到勁叫encore, 可惜杰倫唔理我地.......
紅館係咁播"多謝各位唻臨, 本日節目已經結束............"
d人都係唔肯走, 最後我地走左, 唔知佢有冇出唻呢?


 



 


沒有留言:

張貼留言