2010年9月17日 星期五

五週年 -- 赤柱

咁快就同男友踏入5週年呢個大日子!
人生唔止有幾多個十年, 都唔知有幾多個5年
而且世事真係冇常架! 要珍惜眼前人先岩! 我愛你~



噚日一踏入12點就先以Itlaian tomato 唻慶祝一下先~


再送上禮物 希望你真係鐘意喇!



今日決定去赤柱行!
(每年都會想一到地方平時唔會去/比較少去既地方唻去, 咁會特別d)

入赤柱前本身打算去唱k既, 點知遲左起身miss左k lunch
咁冇法喇! 出銅鑼灣hea一陣先出發喇!
係屋企樓下食點心! 唔係酒樓所以好貴, 不過又真係貴得有理!
好好食wor~

呢個蟹粉小籠包成$12一個架, 不過男友話一年一次冇所謂 wor
我諗只係我地會叫架者.........=_=
唔講價錢, 佢又真係好味, 而且仲好足料tim~ 唔會覺得比人厄左


佢既selling pt就係呢個杏汁包, 因為個人比較唔喜歡杏仁
所以幾好食都唔會覺得好食! 不過佢係熱既! 個面夠跪, 個包夠軟~

食完出cwb hea完就去中環搭260入stanley喇~



正在日落既赤柱好美~ 可惜部機影唔到日落!
而太陽亦係美利樓後面走左............


真係好多人好似我地咁傻仔, 特登入唻赤柱影相wakaka
不過呢個的確係一個影相好地方~


行到累, 食杯itanlian ice-cream先!


唔怪得d外國人咁鐘意住係呢到,
因為赤柱係一個good place,
我見d人去bar飲下野, 放下狗, 同d仔女出唻玩下~
生活得幾咁hea, 有少少英國既影子~



一路沿住赤柱海濱長走...........拖住手漫步, 黃昏, 海境, 微風, 談天風生
呢一刻感覺自己正在<假期中>



唻到美利樓又點少得影下呢d"沙龍"呢? hahahaha
本身我都冇呢個打算,
但我地去到, 見到勁多人咁影! 我當然係唔執輸架~


不過男友勁叫"快d影完快d走喇"



去美利樓食咪dinner先走~~~~~~~~

Happy 5 years anniversary

沒有留言:

張貼留言