2010年9月27日 星期一

升降凶間 (Devil)



在一幢辦公大樓,五個人被困在升降機中,封閉狹窄的空間令眾人逐漸陷入恐慌及歇斯底里,互相猜忌、爾虞我詐,甚至殺人自保!但他們並不知道,來自地獄的魔鬼,原來早已在升降機內恭候……


平時叫我睇鬼戲真係有難度...
但今次我竟然主動要求要睇!
全因為預告是"5人乘搭,變6名乘客,再變成7具死屍"


Yahoo! 電影


5個人搭, 你見到喇, 就係呢5個搭客...
其實因為我冇睇故事大綱果D就去睇, 所以我一直都以為係鬼戲
但其實唔係! 英文已經好明顯.係講DEVIL, 者係魔鬼咁解!
車, 咁都唔係好驚者! haha
(ps, 但我比the record 2 個trailer 嚇到我, 好鬼驚呀~)


Yahoo! 電影


講返devil先, 點解係"5人乘搭,變6名乘客,再變成7具死屍"?
因為係戲入面, 除左lift入面d人會死, 出面既人都會! 講完
再講就會講到戲情喇! 不便詳說


Yahoo! 電影


其他部戲都幾反映到人性既真面目!
人人互相猜忌、爾虞我詐, 不過呢個都係環境迫成架者!
係一個逼少既空間入面, 一個又一個既受害死亡
人心慌慌! 冇一唔係進入左自我保護system架喇~


Yahoo! 電影


而呢一個都係devil既目的! 佢希望睇到你地自相殺害就最開心!
每一次devil都會係黑暗既環境下行動, 見的就係要咁者!


Yahoo! 電影


其實部戲係冇咩呼吸既空間架, 戲得80分鐘
十分鐘之後就開始入lift
之後一個又一個咁被殺~ 每一次dim 燈, 你都會好驚
因為你就好似入左lift一樣, 只聽到尖叫聲, 殺人聲
唔知道每一次再開眼會見到邊個死左~


Yahoo! 電影


devil 殺既全部都係壞人, 點解呢? 唔係唔係應該devil 殺好人架咩?
點解佢會做左god既角色幫手殺D壞人呢?
呢個就係唯一一個我諗唔通既地方!!!


沒有留言:

張貼留言