2012年5月13日 星期日

東京2012 - DAY 1 築地


yo, 我終於都返唻喇, 今日返工喇
我都係鐘意一次過upload 哂d相, post 哂d相之後就慢慢打遊記
我冇放棄過架, 個個我都打哂架~ 今次都希望唔好例外
但我一個月後又有大板喇, 加油喇!!
我每次都會為我既旅行起個名, 今次呢個一定係食食食食次旅喇
一日食成4-5餐, haha, 不過一日行返10個鐘, 腳到斷
返唻睇一睇, 冇肥到! 正!!!

-----------------------------------------------------------------------

2012年5月8日

今次去旅行個組合都幾搞笑架, 有俊仔一家人, 加一個姑媽
對我唻講都冇咩問題既, 不過多左人真係會麻煩好多
因為平時去旅行俊仔都係就我多, 依家就要就好多人.....人多意見多
好彩都順利咁完成, 冇鬧交情況出現過~

因為我地搭凌晨機, 7號晚就要出機場喇
我地係俊仔屋企食完晚飯就出發喇,
係機場集合姑媽, 等一陣就上機喇

仲係入去check 行李果到遇到珊珊姐tim, haha, 第一次見你個制服碌

出發

3小時50分鐘後到達東京成田機場
我成程機都冇訓過, 唔係唔脈訓, 係訓唔著, 佐其實我眼訓......辛苦!


搭NEX好快就到新宿架喇........
每次都迷一陣路先既....搵到酒店就放低d野出發喇

第一站 - 築地

之前就話咁早冇地方開左, 但其實飛成田出到新宿都已經9點幾
再出發食個早餐好多地方都開左架喇, 不過一早plan好既~

去築地都唔係好耐者, 大家又可以訓下.....hahaha

築地乾果, 真係好甜, 果個apple真係甜到爆! 想買, 但太貴喇!
成y1000 先一包!




我地唻築地點可以唔食我地最最最最愛既松露玉子呢
試過其他果d 都真係冇佢咁好食架呢


入口鬆化又有蛋味, 正! 我的第3次呢~ (每次唻日必食)

壽司我揀左喜代村, 網上好多好評
 佢係有好多分店架, 我係新宿都見到
不過總店係築地, 我就揀左別館, 因為佢就腳易搵
就係松露行過少少者


點菜紙係日文, 唔洗驚, 有個有圖既menu, 跟住點就ok

因為我地多人, 可以叫多d 款, 而且仲因為有人同行完全唔洗睇價錢叫tim

你唔好睇佢好似唔係幾好睇, 其實真係超新鮮超好味!
海鰻仲要一d 一d都唔星, 我唔食都覺得好食!


我既至愛海膽兄當然係好味都冇得彈喇~ 雖然就成y350一件, 但真係勁得!!!!


仲有另一最愛玻璃蝦............膠到個口打唔開架! wakakakaka


雖然我地好似叩左好多貴野, 不過到結帳既時候都係y1500 一個人! (total 6人) 平!!!

咁可愛既茄子! haha



行完食飽飽, 出發下一個地點, 上野!!

1 則留言:

  1. 請問去築地喜代村, 在築地下車, 還是在築地市場下車? 兩個是否不同既車站呢?
    [版主回覆05/22/2012 17:22:24]你見到我最尾"築地市場"個牌, 係築地站行過去果邊的! 你可以築地去, 築地市場走都可以! (記得係唔同線架)
    [版主回覆05/22/2012 17:20:47]其實2個站係築地既一頭一尾, 而間野就係中間, 所以其實冇咩分別, 因為2個站係唔同線既, 主要就返你既路線就OK~ 唯一既不同就係築地站行過去會一次過行哂, 唔洗返轉頭, 如果築地市場站你就會先經過壽司大.....

    回覆刪除