2012年5月15日 星期二

東京2012 - DAY 1 上野

2012 年5月8日

上回講到去完築地食飽飽之後就要去上野喇
因為俊媽媽要去shopping, haha, 係呀去上野shop 手信店一流~ 又平又集中!

由築地去上野都要差唔多20分鐘架, 又可以係地鐡訓下..(我都係訓唔著架) 

本身既planning 係去秋葉原先既, 不過諗諗下3老又唔岩去
我同俊就去左勁多次, 所以決定放棄!
點知, 我地一出上野站 (ame 橫出口)
就見到一間賣精品既, yeah~ 可以代替我去左秋葉原, 當去左喇~


日本真係好興呢粒姑, 周街都有一個counter,
我真係冇養過wor..........


我發現日本人都好鐘意熊貓, 佢地好多時都會有好多panda counter 架! i'm loving it~
可惜唔可以帶哂佢地返屋企呀

仲有仲有我要介紹呢個family, 佢地個個樣都好爆笑,
有好多cosplay架, 我地又係周圍都見到, 每次都發現新product
每次都想買! wakakaka


行完一輪, 大家攻打完第一個地點之後再進攻~

行入ame 橫見到有新鮮生果食, 事實係又唔平又唔甜, 係貪過癮, 死未! hahhaha


我地轉又轉, 又行又轉, 終於都搵到呢間 "二木之菓子"
我同你講呢間係最平(對比街鋪) 最集中....買到你手軟....
大約係ame橫牌 行入去第3-5 ( sorry, 真忘記左)個街口轉左



你看, 呢到只係鋪頭既一部份ja, hohohohoho

因為我買完已經一袋2袋, 已經冇手影相喇........
不過行完之後大家都好累.......
但都要繼續行程呀, 依家先2點! omg~ 仲有10個鐘~ 加油

出發淺草

沒有留言:

張貼留言