2012年5月24日 星期四

小俊子生日 - Prime steak

又hea 左一個星期冇寫喇, XD

2012年5月19日

今年俊仔生日冇大搞, 係本身佢想搞個魚排P, 不過冇人show 佢wor, 好慘
係咁就只好我地2個自己搞喇, 我本身係諗左好多野架
又想返大陸呀, 又想去迪士尼呀咁,
不過因為送左個卡片套已經冇錢喇咁只好簡單就算!

佢生日都要陪我睇我想睇既戲, 幾好呀! haha
我愛tim burden, 不過今個dark shadows 真係幾失望下,
因為真係幾悶, 一開頭都唔係好明佢講咩
不過呢個係tim 既作風......
a birthday kiss for you honey~


睇完有少少時間, 我又有d 肚餓, 又未夠鐘食飯
就落左去朗豪新開架間cake shop 喇~


d 員工個個都好nice, 仲不停咁問我地意見tim
我就比左少少意見佢喇, 我都想佢有進步既~

呢個cake真係好特別架, 一面果d 唔係好硬但又係糖跪跪, 好搞笑~ 好好味
仲有個stawberry smoothes, 都好好味, 佢仲好thick tim 架,
因為佢話唔止得冰, 佢仲會加banana 落去打到咁thick 架, 但又唔會冰同水分開左,  

tea 完一tea, 行左一陣, 又去dinner 喇, wahahahaha

我book左element 果間prime steak house,
上上次食過佢個steak 真係好好味, 上次想食食唔到...今次ok 喇瓜?

點知好境不常, 我去到, 佢竟然話我冇book 位???!!!
我o 左咀, 佢話冇哂樓上位.....樓上靚好多架ma>_<
真係勁灰, 好彩佢地下有位, 不過係high chair, 我唔係太like,
不過俊仔生日就算喇~

最衰最衰係我book 果時book咪個surprice birthday cake架ma
佢冇左呢個record, 搞到咩surprice 都冇哂.....要我開口問佢同佢講
唉, 算, 唔係可以點?!


點左止次食過勁好食既crab cake, 真係好好食架, 啖啖都係crab肉ar~ wow!!!!!!!!!!!!
再加上佢個唔知咩source 真係絕配!



俊仔至愛龍蝦湯, 你冇睇錯, 唔係橙色架
我第一次飲龍蝦湯唔係橙色, 呢個真係比哂heart 落去煲,
唔咸架! 但係又有淡淡既龍蝦味, 真係好good 呀!
我平時都幾拒絕龍蝦湯, 因為太咸太濃味! 呢個唔會~


佢見到咩cake都話要cut, crab cake 都唔例外....hahahaha

又係見到咩都要blow, 真係傻仔唻架~

今次呢個rib eye 都好食, 果然係medium, 不過上次果個saron (西冷)好似好食d...
下次都係叫saron, 我鐘意食軟身d 既牛架~


waitress 提我地steak 係冇side- dish 架, 你要唔要叫?
我就叫左一個potato 喇, 估唔到咁好食~ 少少spicy 更開胃,


叫左唔係好多野ja, 以後佢會唔夠,
點知2個都飽到咩都食唔落la....haha

最後叫左個birthday new pork cheese cake 比baby~
佢present 得勁靚呀!!!!!!!!!!!!!!!!
個柑橘sobu 好特別呀!

好鐘意呢間餐廳呀!
下次試下佢個seafood platter 先~



HAPPY BIRTHDAY MY LOVE,
WISH U HAPPY EVER AND EVER..............I LOVE YOU~

沒有留言:

張貼留言