2012年5月30日 星期三

東京2012 - DAY 2 涉谷


OMG, 我真係打得好慢..........一星期打一篇,
咁落去唔係辦法, 唔想去大阪都未打完=_=
依家仲係DAY 2.......我有必要打咁多篇嗎? haha
__________________________________________________________

2012年5月9日

去涉谷行完109, 我有一個地方一定要去既,
呢個地方係一條小巷入面一間鋪(他不小呀)
不過係邊我真係唔識講, 因為俊仔識去, 我唔識,
我只係知係uni quo 對出果條小巷, 要落小小樓梯既!
呢間鋪有咩魔力令我每次都要去呢? (其實我好擔心佢閉架!)
佢既好係, 好多好多好靚既精品賣,
仍仲有一個我最愛既...........鞋買! 冇錯, 周街都係鞋,
不過佢呢到又平, 又靚, 又特別, 我係街見唔到既款~


佢今年佢個panda corner 仲大左好多好多tim 呀~ 開心死我!
個coution真係好大好靚呀>_<


so qute!

真係勁多野買呀~ 不過我唔會買哂佢地既, 因為屋企冇位放呀.....haha 影低當買左~

因為落雨既關係, 我地都冇特別想去邊到食晚餐
咁岩又係果條巷見到呢間奄列飯好似好好食wor~
一於入去試下~ (佢門口放滿奄列, 好易認)


只係睇個menu 已經足夠我地洗到一地口水.......
好彩我地早少少入唻, 遲2分鐘都已經冇位喇!! 勁多人!!!

佢有分set 同一個個叫既, set就多左野飲, 湯同salad,
我最愛既3個combo, 洋蔥湯+ salad + 橙汁 ! yum~


芝士焗咖哩飯, 好味~ 佢個蛋真係好滑............



呢個就係the best of the day 喇, 佢應該係cream cheese with curry~
真係勁爆好味, 個蛋又滑到不行了, 又有蛋味!


相對呢個海鮮就對比下去喇


呢個係set 送既甜品~ 都好好味架~

2個愈來愈似樣............我地似2兄妹多d...hahaa


食到好飽呀....................

當然係繼續行街喇, 殺落forever 21, 行到人地閉門為止! haha

返酒店喇

1 則留言:

  1. 你就好啦,可以去東京
    我好想去啊><

    回覆刪除