2012年6月4日 星期一

東京2012 - DAY 2 新宿烏良

2012年5月9日

係涉谷返唻之後再行多一次激安, 再行咪LUCUA
好似有少少想食野.....想食野可能唔係來自肚餓, 可能係因為口痕之過!
and一個好重要既point, 我上次去日本食唔到呀!!!! 今次一定要食到~

我講緊既就係鳥良喇, 其實我覺得佢有dd 難搵, 我搵第一次係搵唔到架
今次搵好哂地圖, 再搵就冇問題喇~ 由於佢係開到4am 既~
我地行完哂街, 返咪酒店休息再出發都冇問題

今次我係去新宿第三分店架~
地址: 新宿区新宿3-18-4 セノビル4/F
(JR
新宿站 B10 出口, 新宿東口 ABC MART旁邊)


抬頭就會比較易見到喇.....

可能夜喇, 冇咩人, 我地可以坐包箱! yeah~
佢menu 係日文, 但佢會提供英文menu,
不過個人覺得睇漢字仲好!


先唻比個前菜先......咩唻架? 咩都有d, 酸酸地幾開胃咁!



唻得呢到, 當然要食最出名既雞翼........喇! 見到都想食呢? hehe


去邊都要beer beer 佢既黎生~

個豆腐真係超...........................滑! 而且係勁有豆味! 唔會好重石膏粉, 太好味喇
再落少少豉油提味, 成個味出哂!!!!!!!!! 好感動呀



呢個係中辛雞翼, 我就覺得岩岩好, 辛得唻又唔會cover 左雞味~
而且外跪內軟又入味既口感, 真係令人一試難忘!
唯一既不足就係太細隻喇, 都唔夠喉既 XD



好愛食玉子既俊仔, 我一見到呢個就要叫比佢食
係咪睇個樣就覺得好食呢? 真係爆好食~
外面跪卜卜既腐包住半熟既流心蛋............
依家諗起都想食!

食都勁滿足...............hehe, 返酒店訓覺覺~

沒有留言:

張貼留言