2012年6月7日 星期四

東京2012 - DAY3 池袋 NAMJATOWN

今日心情好, 可以打多一幾篇, wahahah

--------------------------------------------------------------

2012年5月10日

今次既目標係namjatown 既icecream city~
由於我同左俊講有雞翼雪糕, 佢話又要試, (我上次都冇食到)
因為4年前唻過, 而且我相信佢改變不大
我冇咩點影相呀~

入場費好似咁多年都冇加過, 都係y300 者!
佢有個貴d既, 唔驚, 唔係果個, 果個係包package咁, 入面咩都玩得咁

入面有咩玩? 捉鬼呀, 占卜呀, 我覺得係無聊細路既野
如果只係想入去影下相既, 慳返d$, 係入面按下腳好過(我冇按過, 我唔知點架下XD) 

點解唔見我架 panda bus?

呢到其實係分左4個大區既, ice cream city, 鬼域, namja 貓區, 按摩之森 and 小的餃子區
入面都幾大架, 上次我地行下食行都行左2個幾鐘!
如果有心玩既, 可以留多d 時間係呢到~

由於時間有限, 一入去就去我們的target! ice cream city!


上去會先經過餃子專區!
入面有大約10間既餃子店, 來自5湖4海
因為我地太飽喇, 冇胃食喇~ 行過就算~


寸過左就係ice cream city la~~


嘩, 有加哩味雪糕?
其實仲有好多出面冇既味道, 不過都幾貴一杯其實
要平均y280一杯! 貴呢?!
係雪柜見到都可以買架~


除左雪糕,. 入面仲有好多唔同既甜品架~
呢個係pudding 怪叫架喇~

終於試左雞翼味, 好怪呀~
佢唔係雪糕有雞翼味, 係有雞肉粒係入面呀!
又甜又咸真係好怪呀! 試一次好喇..........


食完一人一個雪糕之後, 再到去namja 貓區
竟然比佢地見到又靚又"好似"好好味既甜品呀!
雖然我地聽日就去sweet forest喇, 不過佢地都係忍唔到手同口架~


好rich既cheesecake, 係好食, 不過食得多就會"流"喇~ 而且已經好飽!!!!!!



呢個stawberry cake就普通少少, 得個樣lor~ 都話靚既野幾時都可以厄人~~

食完係時候走喇, 因為要join返3老,
我地訂左台係台場食tea架!!!

沒有留言:

張貼留言