2012年6月12日 星期二

我的25零12 - 朋友篇



唉~ 老喇老喇~咁快就要面對第一個12個月~
唔想咁快架, 不過歲月不留人....

今年生日當然有我班好姊妹同俊仔同我慶生喇
好慶幸我人生中可以遇上你地, 有你地我既人生先至會圓滿!

2012年5月29日

今日放左半日假, 就係為左去high 個tea~ 點知係極度失望而回
我去既係文華東方, 經常聽人講好好食既high tea~ 點知真係聞名不如見面...
我地叫左個classic afternoon tea for 2!! 有以下呢d野食~
佢唻到我就O左咀............先唔講好唔好食, 個樣就已經扣左一半以上既分!

好, 幾樣衰既野都可能有好食既時候, 我比一次機會你
as i expected, 唔好食既~ 無一樣我係可以用, 好食唻介紹!
$498 for 2 我只可以用好x貴同唔抵唻形容
令我好排住澳門文華個afternoon tea 呀~ 按我


個鬆餅, 熱得唻硬既, 好堅! 最搞笑係, 佢硬得唻係鬆既, 好難明呢?
者係好硬, 但係一切開就鬆開哂lor~

雖然有餐有人請, 多謝francis, 不過我都係要比bad comment 既~

食完就行左去睇個original fake 展..........


夜晚同姊妹出左尖沙咀食cham cham 味~ 好味~ 掛住傾冇影相tim~
多謝你地陪伴左我14個年頭, 希望之後既日子都有你地常伴我身邊
不論是笑還是淚~ 我愛你們!!


正日既下午同左同事去飲茶~ 多謝JENNY~


正日後2天, 到我老婆同我慶生喇~ hoho
我地揀左去sunday tea buffet~ k11 樓上既hyatt,  


佢除左價錢之外, 其實我覺得lunch係冇咩分別
好多野食呀~ sushi, 海鮮, 咸點, 甜點都有! 真係會食唔哂架!!!
我最欣賞就係佢既甜點, 只係睇已經加哂分!


你見到既, 都叫得架!!
係咪好靚呢? 我豬左, 下次入唻開頭食哂d 甜點先, 之後食其他!


唔係得個樣, 真係好好味架!!!!



多謝哂老婆大人~~~~

朋友飯局當然未完喇,
to be continued.........=]

沒有留言:

張貼留言