2012年6月17日 星期日

東京2012 - DAY 3 台場 Bills

仲係打緊第3日=_=
我既直覺話我知, 我去大阪之前係打唔哂東京遊記既,
者係話, 我要係大阪返唻, 之後2個遊記一齊打, 打足一年....
之後就開始去第2個旅行....一個沒完沒了既打遊記之旅,,,,haha
ok, 打遊記係開心事, 要好開心去完成, 我唔係驚打唔完, 我係驚我忘記哂d野ja..

講左一大堆廢話, 要入正題喇......

________________________________________________

2012 年6月9日

去完一個早上既池袋, 我地就要坐車去台場喇
台場係一個我好鐘意既地方, 因為佢真係好寧靜, 好舒服
而且又唔會冇得shopping hahaha

身後就係我最愛既彩虹橋+ 自行神像境~ so nice~


去台場其實好多方法, 不過我都係鐘意搭無人駕駛多d
JR去到新橋, 之後過對面搭


台場中心點係台場同海濱台場中間,
不過想睇彩虹橋就要海濱台場出喇,
有3個大mall, 行到你驚呀~ haha
順便一提., 台場如果7月去既, 係好good架!
因為成個台場都係sales, 仲要係crazy sales, 係好開心架~


今次本身係冇打算去台場架,
不過見到有間餐廳真係好想去, 所以去行下喇
上網book左台, 因為之前聽人講好full 的,
不過就現場所見係冇咩人....
但係果時係平日+ 5點半者....


bills 係東京之有3間分店, 原宿果間新開好多人
我都suggest 大家唻, 因為台場呢間個view 真係好好,
如果好天, 可以坐戶外tim~ 但我地去果日落雨


都幾多人唻食tea 架, 我講者, 其實佢係冇tea set 架~


我地6個人, 不過唔係好餓, 所以叫左唔係好多
佢又好wor, 唔會話咁多人一定要叫幾多先得
最少我地每人叫左一杯野飲

呢個pasta 係我叫waiter 介紹, 因為佢可以叫既pasta 其實唔多
呢個係佢話good架, 真係好good! 有少少spicy得唻又開胃! (咩名已經忘記左)


唻個皇牌hotcake 喇, 其實真係好大份,
每份都有3塊, 每塊都有手掌咁大塊架,
叫左2份, 一人一片剛剛好~
我見d 日本人係一人一份.....係份~ 好勁~!

佢真係名不如見面呀, 好好好好味呀! 唔係一般果D hotcake 成個口都係麵粉
佢中間有d cream 仲有好重既牛奶味, 再加上佢個唔算太甜但又好香既糖漿! 好食到幸福!!!
不過真係食一片至2片已經好夠!!! 


呢個chicken wing 真係冇得頂呀~
唔識得用言語去介紹, 我只知道佢個source 好thai 好sweet n sour 真係好開胃, 超好食!!!! hehe


食完就係台場行下shopping 下先喇


沒有留言:

張貼留言