2012年6月20日 星期三

尖沙咀 - 朗庭酒店afternoon tea

hehe, 又係tea time 喇! 你話我點可以減到肥呢???

我地2個依家開始周圍搵d 好食既afternoon tea~
係facebook 見到d frd係邊到食又走去試.........

今次我地試既係尖沙咀 - 朗庭酒店 lounge~


環境好好呀, 張sofa 真係舒服到暈.........
訓左落去唔係好想起身咁! haha
仲有live music 聽tim~ (如果佢再英俊一d 就仲好)


睇一睇佢個menu, 佢個afternoon tea for 2都係$398 +10% 者
平過止之既文華$100 呀! 仲靚好多tim~
你睇相都想食先喇~ (先唔好理佢好唔好食)


afternoon tea 有2個set, 一個係sleeping beauty 另一個唔記得左
我只係記得個waitress 同我講一個多朱古力, 一個少d!
我當然係揀...........................................少果個喇~

食三層塔其實係有次序分
先食咸, 再食甜~ 者係食完一層先一層!! (但其實你想點食都得)

佢d 咸點我真係要比10個讚, 好好食,
我唔知係咩唻既, 但每一樣野我都有驚喜
最失色就會係中間果個青瓜卷~ 因為有對比~
最下面果個係ham toast, 三文魚波with salad tuna inside
左面玫瑰花係鵝奸醬, 好好味呀~ 佢係咸香唻架~ 勁好食~
最上面果個我只係記得on top 有魚子醬ja
之後果d 都好食, 但食唔出係咩又冇記住,.......



之後到甜點喇, 可能比佢個咸點吸引住
佢d 甜點相對地失色呀~ 最好食係上面最唔好睇既綠色puffu~
and stawberry cupcake, cherry mosse, lemon cake?
會覺得全部野都係軟身既, 好mosse 既~ 唔係唔好食, 不過食得多會好"流"


最上層就有4杯小甜點,
我最愛mocaron, 個朱古力味都正, 唔會太甜又唔苦~ so good~
另外果杯我地2個都麻麻地, 但其實係正野......雪夾糕on top~
但呀媽講落女人唔好食咁多雪夾糕.! 而且個combination個味好怪....

最後唻個鬆餅, 我想講真係好好食~ 做到外跪又甜, 入面又鬆又軟,
仲要係熱熱地得唻又唔會燙手, 真係好貼心又好食~
3個牛油and 士多啤梨醬就冇咩特別



另外值得一提既係, 服務態度真係超好~


訓住坐, 食住hea, 飲住聽live music~
THIS IS LIFE~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
香港人生活咁忙碌, 人應該要這樣生活的! 一天咁多喇~

沒有留言:

張貼留言