2012年6月29日 星期五

東京2012 - DAY 3 台場 東京幻視藝術館 part 2




我地係呢到足足玩左1個半至2個鐘呀~
呢張叫鏡子, 前面個人, 後面係鏡..........(者係鬼XD)


唔好走呀...........................


OH, HELP ME!


CHUN: WILL YOU MARRY ME?
BONE: YES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


D 企鵝仔真係好似會飛出唻咁呀..........




我最鐘意抱抱呢張相, 都真係幾真!!!


呢條SHARK, 正呀! 又係一個影相好靚既位~ 影得勁真


呢個就好似科學館果個咁, 走個人入去, 之後得返個頭, 不過佢地話對腳好易入"鏡"! 出事! HAHA


我地玩左勁耐呀真係! 個幾2個鐘, 街都冇行! (因為約左佢地等)
唔係因為約左佢地我諗我地玩得仲耐! haha

出返唻就見到台場既黃昏, 真係一個醉人既境色
我真係好鐘意台場呢個地方架~


最搞笑係同佢地集合左之後, 佢地同我地講未行夠!
咁唔緊要喇, 分開行lor~

我地就返左新宿食天
新宿間天丼好唔就腳架, 如果真係想去就要記住print地圖先喇~

佢係西新宿, 而且新宿得一間咁多! 但其實佢好多分間, 上佢website睇下啦~


係十分強烈推介大家一定要食! 幾遠都要去.........
因為用呢個價錢可以食到呢個質數既天婦羅真係無人能及!!!!


我的海鮮set, 佢d soba 同烏冬都係超好食架~


新品, 雞雞!
我係一個唔識用太多形容詞去講幾好食既人,
但我只可以話, 你唔食一定後悔lor!!!!!!!!!!!!!!

---------------------------------------------------------------------------------

btw, 我係大阪返唻喇, 又要開始大阪遊記喇~

沒有留言:

張貼留言