2012年6月6日 星期三

東京2012 - DAY 3 池袋

2012年5月10日

唻到第3日喇~
話說我地噚日食前and 食後烏良係歌舞技町來來回回行到腳都斷
就係為左要搵金太郎, 行唻行去, 有咪地圖都搵唔到
最後得到多番認証......金太郎係已經結束營業!!!!
最好食既海膽飯已成回憶, 按我
我好好彩已經食過, 冇成為人生既憾事!! (講到咁嚴重 XD)

但我地噚日去過金太郎舊址, 佢變左另一間刺身飯,
不過唔知咩原因, 佢話閉店 (因為我只係睇得明閉店2個字 haha)
 但我地都記住左, 打算第2朝 (今日) 都可以唻睇下

一早起身, 帶咪d 團友去上址睇下有冇開喇
不出所料, 閉店! 算喇~
係呢個時候, 我地見到有3個香港人拎住地圖/旅遊書問緊人路
我見到就走過去同佢講, 你地係咪搵金太郎呀? 佢係係呢到架, 不過結左業喇!
佢再問我係咪有第2間, 知唔知係邊? 我就話"若狹家? o, 係XX 呢條街架應該!"
比佢提一提我, 就記得有若狹家既存在! 我係識行過去架, 因為每一日我地都行過
不過我唔識講.......我好快就到著(我真係識行呢) 原來我教錯and 講錯地址比佢聽
勁唔好意思! 我都唔想, 只怪我是一個路痴吧!
我地坐低左叫咪野食, 開始食左一陣, 就見到佢地出現! 好尷尬呀~
好想同佢say sorry, 早知叫佢地跟我行算喇~ 唉~ 算數!
(講左好多廢話, 入正題pls)


若狹家係有好多分店架, 所以呢間唔係咩總店
佢有中文menu, 仲有中文待應, 唔驚唔識叫喇~
我叫左呢個, 因為最愛海膽, 呢到d 海膽都勁甜wor~ 又新鮮, 都唔錯! (可惜冇淨海膽飯)


食完早飯, 出發今日首站, 池袋
為左滿足俊媽呢一個喜歡日本商場人!


我地去到池袋就分開左行lu,
佢有佢地行商場, 我有我地去玩lu~
去玩既途中, 比我地發現噚日係涉谷想搵又搵唔到,
今日無喇喇又會撞到既mister donut! 俊仔最愛!!


真係又平又好味呀~
勁多分店, 總有一間係左近, 睇你好唔好彩, 眼利唔利喇~


bear bear 熊donut, 真係可愛到想一啖食左佢(我知應該係相反 hahaha)


沿著去60通一直走去sunshine city, 中間都有d野行既


咁得意既? san-x 新出架?
話咁快就行到sunshine city 60通入口~
先行左tokyu hands先~


太多得意野喇~ hhohoho

see? 原來呢個眼鏡好似太陽


玩完一大輪都冇買野既! haha
之後就去sunshine city 喇~

沒有留言:

張貼留言